Το δεύτερης γενιάς και τελευταίο Hyundai Coupe, ήταν πολύ δημοφιλές στην ελληνική αγορά, ειδικά με τον 1.600άρη κινητήρα. Η παραγωγή του διήρκεσε επτά χρόνια (2001-2008), όμως δεν υπήρξε διάδοχο μοντέλο.
Δείτε ακόμα: 30 χρόνια από το πρώτο ηλεκτρικό Hyundai
Εκείνη την εποχή είχαν γίνει πολύ δημοφιλή και τα μικρά και μικρομεσαία κουπέ – κάμπριο (Peugeot 206/207 CC, Peugeot 307/308 CC, Opel Astra CC, Ford Focus CC, VW Eos, Nissan Micra C+C, Opel Tigra κ.λπ.). Γι’ αυτό και η Hyundai αποφάσισε να παρουσιάσει το 2003 τη δική της πρόταση στα κουπέ – κάμπριο, το πρωτότυπο CCS Convertible. Βασισμένο στο Hyundai Coupe με τον 2.7 λτ. κινητήρα των 178 ίππων, το CCS διέθετε πολύ ελκυστικό σχεδιασμό, ενώ η οροφή ήταν εξελιγμένη από τον Karmann.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το πολυαναμενόμενο Hyundai Kona N
Η οροφή αποτελούνταν από δύο τμήματα, τα οποία αναδιπλώνονταν πλήρως σε 25 δλ. με το πάτημα του κουμπιού και αποθηκευόταν στο χώρο αποσκευών. Μάλιστα το πάνω γυάλινο τμήμα της οροφής μπορούσε να ανοίξει ξεχωριστά, όπως είναι μια ηλιοροφή. Είτε με την οροφή κλειστή είτε ανοιχτή, το Hyundai CCS είχε όμορφο και δυναμικό σχεδιασμό. Σε σε σχέση με το Coupe διέφερε στην οροφή και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος. Επίσης διέθετε ένα νέο χρώμα, το Warm Silver, καθώς και νέες ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 225/40.
Δείτε ακόμα: Ριζικά ανανεωμένο το Hyundai Santa Fe (+video)
Παρά τις σχεδιαστικές διαφορές, το Hyundai CCS είχε ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με το Coupe, όπως 4.395 χλστ. μήκος, 1.760 χλστ. πλάτος, 1.330 χλστ. ύψος και 2.530 χλστ. μεταξόνιο. Όμως λόγω της διαφορετικής οροφής και των μηχανισμών, το βάρος του ήταν κατά 140 κιλά μεγαλύτερο και ο χώρος αποσκευών ήταν 443 λτ. με την οροφή κλειστή και 244 λτ. όταν άνοιγε.
Δείτε ακόμα: Nissan Juke 1.0 DIG-T vs Hyundai Kona 1.0 T-GDi
Το εσωτερικό δεν διέφερε σε σχεδιασμό σε σχέση με εκείνο του Hyundai Coupe. Οι αλλαγές αφορούσαν τις μεταλλικές επενδύσεις σε διάφορα σημεία της καμπίνας και το καφέ χρώμα του ταμπλό, του τιμονιού και όλων των επιμέρους επενδύσεων. Την σπορ εικόνα του ενίσχυαν και τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, τα οποία είχαν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Recaro. Πρόσθετα, διέθεταν ακόμα ηλεκτρικές ρυθμίσεις και εξαερισμό, ενώ τα πίσω καθίσματα ήταν ελαφρώς τροποποιημένα.
Δείτε ακόμα: Γιατί το νέο Hyundai i10 διαθέτει κορυφαία ασφάλεια
Τελικά, το Hyundai CCS έμεινε για πάντα ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, αφού η κορεατική μάρκα δεν έδωσε το «πράσινο φως» για να μπει στην παραγωγή. Και ίσως τελικά καλά έκανα αφού η κατηγορία των Coupe – Cabriolet εξαφανίστηκε.