H Honda πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε την ισχύ και τις επιδόσεις του νέου Jazz, με τον X-Tomi να μην χάνει την ευκαιρία να παρουσιάσει την άποψή του για το Type R.
Οι Ιάπωνες δεν έχουν ανακοινώσει την εξέλιξη κορυφαίας έκδοσης για την 4η γενιά του σουπερμίνι τους, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον διάσημο ψηφιακό αυτοκινητικό αρτίστα να δημιουργήσει ένα σκληροπυρηνικό Jazz. Οι επιρροές από το Civic Type R είναι παραπάνω από διάχυτες, με τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα, τις ζάντες, τις πλαϊνές ποδιές και την αεροτομή να παραπέμπουν ευθέως στο «Τάπερ» των 320 ίππων.
Δείτε ακόμα: Βολίδα Honda Civic Type R με σχεδόν 380 ίππους
H ισχύς του κανονικού Jazz ουδεμία σχέση έχει με αυτό, καθώς το νέο υβριδικό σύστημα e:HEV -που αποτελείται από δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες, ένα θερμικό σύνολο βενζίνης 1.5 λτ. i-VTEC, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σταθερής μετάδοσης- αποδίδει συνδυαστικά 109 ίππους και 253 Nm ροπής. Η επιτάχυνση, πάντως, είναι σε παρόμοια επίπεδα με του απερχόμενου 1.5 i-VTEC 130 PS (τη δοκιμή του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ) καθώς απαιτούνται 9,4 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (8,7 το 1.5 i-VTEC). H τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Το Honda e κοντράρει το Civic 1.5 λτ. 182 PS
Θεωρητικά, οι Ιάπωνες θα μπορούσαν να παρουσιάσουν ένα Jazz Type R αυξάνοντας την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων πρωτίστως, αλλά και του βενζινοκινητήρα. Προς το παρόν, όμως, δεν παρατηρείται κινητικότητα του είδους από τη Honda.