Η Toyota ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του GT86, ο οποίος θα φέρει νέο όνομα και μεγαλύτερη απόδοση. Αυτή είναι μια από τις απόψεις για την τελική μορφή του.
Το DriveMag πήρε τις φωτογραφίες της 5ης γενιά Supra και του GT86, τις έβαλε σε πρόγραμμα ψηφιακής επεξεργασίας και το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να βάλει τους Ιάπωνες σχεδιαστές σε σκέψεις για άντληση έμπνευσης. Το αιχμηρό εμπρός μέρος και τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα ξεκαθαρίζουν πως έχουμε να κάνουμε, με κάτι πολύ ισχυρότερο από το GT86. Ένα ζήτημα -αυτό της ισχύος, δηλαδή- που αποτελεί τη μόνιμη αιτία γκρίνιας προς τις Toyota και Subaru.
Δείτε ακόμα: «Ψήνεται» συνεργασία Subaru-Toyota για το νέο WRX STI
Αμφότερες αποφάσισαν να εισακούσουν τις προσευχές του κοινού, τοποθετώντας υπερτροφοδοτούμενο boxer κάτω από το καπό του GR86. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο κινητήρας θα είναι ο 2.4 τούρμπο των Subaru Ascent και Legacy, που αποδίδει 260 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 375 Nm ροπής στις 2.000-4.800 σ.α.λ. Βέβαια στα δυο προαναφερθέντα μοντέλα συνδυάζεται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Εύκολα καταλαβαίνει κάποιος πως αυτά τα χαρακτηριστικά, ειδικά το κιβώτιο CVT, δεν θα περάσουν στο ερχόμενο κουπέ.
Διαβάστε επίσης: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Για το θέμα της τετρακίνησης, δεν αποκλείεται. Το GR86 κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει ως πισωκίνητο, όμως μια έκδοση με το σύστημα GR-FOUR που συναντάμε στο νέο GR Yaris, δεν αποκλείεται. Στο hot hatch, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποσοστό κατανομής ροπής εμπρός-πίσω στο 30-70. Μια τετρακίνητη βερσιόν, με προεπιλεγμένη την εν λόγω λειτουργία, δεν φαντάζει άσχημη.