Το τελευταίο που θα έλεγε κάποιος το Honda Civic Type R, είναι ότι χρειάζεται περισσότερη δύναμη. Με 320 ίππους και 400 Nm από τον 2λιτρο VTEC Turbo βρίσκεται στην κορυφή των μπροστοκίνητων σήμερα, ευρισκόμενο στην 3η θέση όλων των εποχών πίσω από την Alfa Romeo 147 GTA Autodelta (που απέδιδε μεν 337 άλογα, αλλά ούτως ή άλλως δεν ήταν εργοστασιακή) και το Ford Focus RS500, των 350 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των νέων Honda Civic Type R στην Ελλάδα
Η Abimelec Design φαντάστηκε το ιαπωνικό hot hatch όχι μόνο με παραπάνω ισχύ, αλλά και με V8 κινητήρα! Μπορεί να είναι rendering, όμως ο Small Block των 5.3 λίτρων αποτελεί έναν από τους ελάχιστους οχτακύλινδρους που μπορούν να τοποθετηθούν εγκάρσια και να συνεργαστούν με κίνηση μπροστά. Το μοτέρ έχει τροφοδοτήσει παλιότερα μερικά από τα πιο δυνατά μπροστοκίνητα, προέλευσης General Motors. Τα Chevrolet Impala SS/Monte Carlo SS και Pontiac Grand Prix GXP πέρναγαν -προσπαθούσαν, δηλαδή- 303 ίππους και 437 Nm ροπής από τους εμπρός τροχούς στα μέσα της δεκαετίας του 90. Μια εποχή που το Civic Type R έβγαζε 180 ίππους και το ισχυρότερο μπροστοκίνητο Ford ήταν το Taunus SVO, των 220 ίππων.
Δείτε ακόμα: Integra Type R χαιρετάει Starlet Glanza (+video)
Mε κάποιες απλές βελτιώσεις (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση και εκκεντροφόρους) η απόδοση αυξανόταν στους 340-350 ίππους, δείγμα του πόσο εξελίξιμο είναι σαν σύνολο. Πολλά Impala και Monte Carlo κυκλοφορούν ακόμα σε dragstrips, έχοντας υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ (κομπρέσορα ή τούρμπο) κάτω από το καπό. Προς το παρόν, δεν υπάρχει «Τάπερ» με V8 – κάτι που προκαλεί εντύπωση, δεδομένου πως οι Αμερικανοί βάζουν V8 στα πάντα. Θα του πήγαινε;