Τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, από τα πιο δημοφιλή οικογενειακά αυτοκίνητα της Hyundai στην Ελλάδα ήταν το Accent και το Elantra ή Lantra. Όμως εδώ και χρόνια δεν διατίθεται στην εγχώρια αγορά, αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Αμφότερα πουλούσαν για τις χαμηλές τους τιμές, τον πολύ καλό εξοπλισμό για την εποχή, αλλά και για την αξιοπιστία τους.
Δείτε ακόμα: Καίει καρδιές το νέο Hyundai Elantra (+video)
Πριν από περίπου δύο μήνες έκανε την εμφάνισή του, το ολοκαίνουργιο 7ης γενιάς Elantra (στην Ελλάδα το τελευταίο Elantra ήταν το 3ης γενιάς), το οποίο ακόμα δεν έχει ξεκινήσει να πωλείται. Ωστόσο, ακόμα διατίθεται το προγενέστερο εικονιζόμενο ανανεωμένο μοντέλο του 2018 σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές και σε χώρες της Ευρώπης. Πληροφοριακά στην Ρουμανία κοστίζει από 13.620 ευρώ (με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια), στην Ρωσία ξεκινάει από 1.084.000 ρούβλια (13.900 ευρώ) και στην Πολωνία από 60.900 ζλότι (13.390 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Σας λείπει το Hyundai Accent των 9.950 ευρώ;
Το αιχμηρής αισθητικής και με δυναμικές γραμμές τετράθυρο τύπου κουπέ αμάξωμά του, έχει έχει μήκος 4.620 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Η καμπίνα του μεσαίου Hyundai μπορεί να μην είναι τόσο σύγχρονη σχεδιαστικά (όσο στα νέα Hyundai), όμως διαθέτει άνετους χώρους και ένα πορτ μπαγκάζ 458 λίτρων. Επίσης, εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ανέσεων και ασφαλείας από την πρώτη έκδοση.
Δείτε ακόμα: Πως παράγεται το νέο Hyundai i30 (+video)
Από πλευράς κινητήρων, το Elantra διατίθεται με κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. MPI ισχύος 128 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και με ροπή 155 Nm στις 4.850 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το βάρους 1.300 κιλών αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα (11,6 δλ. και 195 χλμ./ώρα με το 6τάχυτο αυτόματο), η μεικτή κατανάλωση είναι 6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 151 γρ./χλμ. (6,9 λτ./100 χλμ. και 157 γρ./χλμ. το αυτόματο).
Δείτε ακόμα: Γιατί το νέο Hyundai i10 διαθέτει κορυφαία ασφάλεια
Στο βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματα φώτα, ηχοσύστημα κ.λπ. Η δεύτερη έκδοση είναι στην Ρουμανία κατά 11.000 ζλότι ακριβότερη (2.418 ευρώ) και διαθέτει επιπλέον αισθητήρα βροχής, αυτόματο κλιματισμό, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών. Οπότε με περίπου 15.000 ευρώ διατίθεται με πλούσιο εξοπλισμό. Εσείς, θα το αγοράζατε, ή θα προτιμούσατε ένα μικρό SUV με παραπάνω λεφτά;
Δείτε ακόμα: Θα ταράξει τα νερά το pickup Hyundai Santa Cruz