H 8η γενιά της Corvette βρίσκεται μαζί μας κοντά 9 μήνες, με την αναμονή για την κορυφαία ZR1 να μας ταλαιπωρεί. Ειδικά όταν έρχονται πληροφορίες από Η.Π.Α. που κάνουν λόγο για την ισχυρότερη ‘Vette όλων των εποχών!
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Chevrolet δήλωσε στο Motor Trend, με το Speed Society να αναδημοσιεύει, πως η επόμενη ZR1 θα είναι υβριδική, με twin turbo V8, τετρακίνητη και απόδοση στα 900 άλογα! Ο κινητήρας εικάζεται πως θα προέρχεται προέρχεται από την αγωνιστική C8.R., με την χωρητικότητα να κυμαίνεται μεταξύ 4.2 και 5.5 λίτρων, τοποθετούμενο αρχικά στην Z06. Στην κορυφαία ZR1 θα συνεργάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα ανεβάζει τη συνδυαστική απόδοση σε επίπεδα LaFerrari (η αναφορά στην πρώην ναυαρχίδα του Μαρανέλο λόγω ισχύος, καθώς τώρα τον ρόλο παίζει η SF90 Stradaleτων 1.000 ίππων, δεν είναι τυχαία, καθώς το υβριδικό σύνολο του ιταλικού hypercar αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους μηχανικούς της «Κορβέτας»).
Δείτε ακόμα: Chevrolet Corvette ZR1 σώθηκε στο πάρα τσακ!
Από μηχανικής φιλοσοφίας, πάντως, πολύ πιο κοντά στο Honda NSX θα βρίσκεται. Όπως το ιαπωνικό supercar, έτσι και το αμερικανικό θα συνδυάζει διτούρμπινο θερμικό μοτέρ (3.5 V6 στο NSX) με ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα θα είναι δύο στον αριθμό και θα καθιστούν την ZR1 τετρακίνητη, με το ρεύμα να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς. Να θυμίσουμε πως η βασική Stingray, αποδίδει 502 ίππους στις 6.450 σ.α.λ. και ροπή 637 Nm στις 5.150 σ.α.λ. από τον V8 LT2 των 6.2 λίτρων.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει η Shelby GT500 στην Ευρώπη;
Φυσικά η εμφάνιση της νέας ZR1 δεν μπορεί να μείνει απαράλλαχτη, με τις επιρροές από την αγωνιστική να αναμένονται διάχυτες. Η ψηφιακή απεικόνιση του Jonsibal μας παρουσιάζει ένα «τουμπανιασμένο» αμάξωμα, που βρίθει αεροδυναμικών λεπτομερειών. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το τελικό μοντέλο θα είναι τόσο ακραίο, όμως δεδομένης της πρωτόγνωρης για Corvette δύναμης, η αεροδυναμική μελέτη και το ενδελεχές στήσιμο πλαισίου-ανάρτησης επιβάλλονται. Περισσότερα αναμένουμε προς το τέλος του 2020.