H EQS συνιστά το απαύγασμα της τεχνολογίας για τη Mercedes, αποτελώντας ουσιαστικά την ηλεκτρική αντανάκλαση της S-Class στη γκάμα της εταιρίας. Ακόμα και σε ένα αυτοκίνητο τέτοιου εξοπλιστικού βεληνεκούς όμως, κάποια στοιχεία όχι μόνο ανήκουν στα έξτρα, αλλά είναι και αρκετά ακριβά.
Η τετραδιεύθυνση, για παράδειγμα, είναι μεν στάνταρ, αλλά όχι η «καλή». Οι πίσω τροχοί της EQS μπορούν να στρίψουν μέχρι 10 μοίρες, όμως αυτή η επιλογή είναι στάνταρ μόνο σε επιλεγμένες αγορές, όπως της Αμερικής. Σε άλλες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, η γωνία περιορίζεται στις 4,5 μοίρες. Όπως αποκαλύπτει το Auto Motor und Sport, για να μπορέσει ο πίσω άξονας της EQS να περιστραφεί στις 10 μοίρες απαιτείται ετήσια συνδρομή 489 ευρώ! Το λογισμικό είναι εγκατεστημένο μεν, «κλειδωμένο» δε. Η αναβάθμιση από τις 4,5 στις 10 μοίρες προκύπτει από την αγορά του αντίστοιχου πακέτου, ή προκαταβάλοντας 1.169 ευρώ για χρήση 3 ετών! Το γερμανικό περιοδικό υπογραμμίζει μάλιστα πως για να «ξεκλειδώσει» το λογισμικό, προαπαιτείται η παρουσία του περιμετρικού ελέγχου αμαξώματος (οι κάμερες των 360 μοιρών) – ο οποίος όχι μόνο δεν είναι στάνταρ σε μια λιμουζίνα μήκους 5,2 μέτρων και πλάτους σχεδόν 2, αλλά κοστίζει 1.130 ευρώ!
Η βασική EQS 450+ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 333 ίππων και 568 Nm ροπής, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Η κορυφαία EQS 580 προσθέτει ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα (δικινητήρια και τετρακίνητη), προσφέροντας 523 ίππους και 854 ολόκληρα Nm στον οδηγό. Εδώ τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ., παρά τα 105 κιλά επιπλέον (2.585 αντί 2.480 κιλών της EQS 480). Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Στα σκαριά υπάρχει έκδοση AMG με 761 ίππους, όπου λογικά η ανώτερη εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης θα είναι στάνταρ.