Τερατώδες Toyota Corolla έτοιμο για Group B

H Toyota έχει γράψει ιστορία στις ειδικές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η Celica GT-Four ST185 ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που κατέκτησε τίτλο στο WRC, η ST205 έκανε το ίδιο αλλά ακυρώθηκε, το Corolla WRC θα το είχε καταφέρει αν δεν έσπαγε ο κινητήρας 300 μέτρα πριν τον τερματισμό, ενώ το Yaris WRC σήμανε την επιστροφή των Ιαπώνων στην κορυφή.

Στη θρυλική εποχή του Group B όμως, η φίρμα από το Αΐτσι δεν άφησε το αποτύπωμά της. Η Celica TwinCam Turbo είχε όλη την καλή διάθεση και αξιοπιστία, εξελισσόμενη σε μετρ των αγώνων – «σπαστήρια», όπως το Σαφάρι και Ακτής Ελεφαντοστού. Εκεί κατέκτησε και τις 3 νίκες που κατάφερε να πανηγυρίσει, από το 1983 μέχρι το 1986. Η αξιοπιστία, ωστόσο, δεν μπορούσε να υπερισχύσει της τετρακίνησης των ανταγωνιστών (Audi Quattro, Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4, Austin Metro 6R4, Ford RS200), ούτε της πολύ παραπάνω δύναμης που μπορούσαν να αξιοποιήσουν (380 άλογα απέδιδε ο 2.1 τούρμπο της Celica, το λιγότερο 450 τα τετρακίνητα).

Δείτε ακόμα: Το GR Yaris σε ρυθμούς WRC με το αγωνιστικό (+video)

H φίρμα από το Αΐτσι προσαρμόστηκε, ετοιμάζοντας το 222D. Ένα αγνώριστο MR2, με τον 2.1 κινητήρα στο κέντρο, απόδοση που έφτανε μέχρι τους 750 ίππους και τετρακίνηση! Η κατάργηση του Group B, ωστόσο, δεν του επέτρεψε να πατήσει τροχό σε αγώνα.

Ο Khyzyl Saleem αναπολεί τις εποχές αυτές και μας δείχνει πώς θα μπορούσε να ήταν ένα Corolla, κατάλληλα διαμορφωμένο για τις ανάγκες του Group B. Η εμφάνιση είναι απλά συγκλονιστική, με τα θεόρατα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα φουσκώματα ολούθε στο αμάξωμα να θυμίζουν ιαπωνική βερσιόν του Audi Quattro S1. Λίγο να μοιάζει στο rendering το επερχόμενο GR Corolla, δεν θα αφήσει καρδιά για καρδιά στη θέση της.

Δείτε επίσης: Αυτή η Toyota Supra WRC μας γυρνάει στο Ακρόπολις

https://www.instagram.com/p/CFuuCYpn6tp/?utm_source=ig_embed

 

Get it on Google Play Download on the App Store