Ότι τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν πάρει την άγουσα για το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, είναι μια δυσάρεστη αλλά αναπόφευκτη πραγματικότητα. Μπορεί οι κατασκευαστές να παρουσιάζουν επαναστατικά συστήματα που προσωμοιώνουν την λειτουργία τους, αλλά την χορογραφία άνω και κάτω άκρων σε μια γρήγορη διαδρομή δεν μπορεί να την υποκαταστήσει καμία τεχνολογία. Η BMW συμφωνεί και επαυξάνει, όμως δεν κλείνει τα μάτια στις εξελίξεις.
Δείτε ακόμα: Συγκλονιστική BMW 8 Coupe από την AC Schnitzer
Στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες το μέλος του Δ.Σ. και επικεφαλής του τμήματος Εξέλιξης, Klaus Frohlich, είχε θετικές και αρνητικές αλήθειες να πει: «δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα χειροκίνητα κιβώτια κάποια στιγμή –στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον- θα καταργηθούν εντελώς. Τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη είναι πιο γρήγορα, προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού στην καθημερινή οδήγηση. Ακόμα και σε χρήση πίστας, όπως το Nurburgring, είναι πιο ασφαλή καθώς δεν χρειάζεται να αφήσει κανείς το τιμόνι για να αλλάξει σχέση, ούτε υπάρχει το ενδεχόμενο να κάνει λάθος σε κάποιο κατέβασμα και να μπλοκάρει τους τροχούς. Όμως λατρεύουμε τα χειροκίνητα και θα τα κρατήσουμε ζωντανά για όσο το δυνατόν περισσότερο». Πόσο είναι αυτό;
Διαβάστε επίσης: Νέα BMW M340i: η πιο δυνατή Μ που δεν είναι… Μ
Σύμφωνα με πηγές από την βαυαρική εταιρία, αλλά και τον ίδιο τον Frohlich σε άλλη συζήτηση, μέχρι το τέλος της παραγωγής για την επερχόμενη M4. Δηλαδή κάπου στο 2027 με 2028. Ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα είναι μόνη της ή θα πλαισιωθεί από χειροκίνητη έκδοση και για την Μ3, όμως και μόνο το γεγονός πως υπάρχει μια επίσημη διαβεβαίωση -όσο μπορεί να την χαρακτηρίσει κάποιος έτσι- πως η κορυφαία εκδοχή της νέας 3αρας θα προσφέρει ανακάτεμα του λεβιέ, είναι μια εξόχως θετική εξέλιξη.