Τι και αν έχουν περάσει 25 χρόνια από το εικονιζόμενο Mazda RX-7 του 1994; Το κλασικό και πολυπόθητο σπορ ιαπωνικό κουπέ μοιάζει σαν να μη πέρασε μια μέρα από πάνω του και δείχνει λες και βγήκε από το εργοστάσιο πριν από λίγο καιρό.
Δείτε ακόμη: Πήγαν για τη Σύνοδο Κορυφής και «σούφρωσαν» τα αυτοκίνητα!
Το καλογυαλισμένο, άριστα διατηρημένο και με τις άκρως θελκτικές καμπύλες μεταλλικό μπλε αμάξωμά του είναι εργοστασιακό και χωρίς καμία after market προσθήκη, ενώ ακόμα και τα ελαστικά 225/50 R18 είναι τα εργοστασιακά. Σε κατάσταση καινούργιου βρίσκεται και το διαχρονικό σπορ εσωτερικό του εικονιζόμενου Mazda RX-7 με το δερμάτινο μπεζ σαλόνι και τον πλούσιο –για την εποχή του- εξοπλισμό.
Εξίσου «καθαρό» είναι και από κάτω, αφού το κοντέρ του έχει γράψει μόλις 4.550 μίλια (7.322 χλμ.). Σύμφωνα με τον πωλητή, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν κινήθηκε για 12 περίπου χρόνια και πρόσφατα δέχτηκε μια απαραίτητη συντήρηση. Αυτή περιλάμβανε αλλαγή λαδιού/φίλτρου, τοποθέτηση νέων μπουζί και μπαταρίας, άδειασμα του ρεζερβουάρ, έλεγχο και πλήρωση με καύσιμο.
Δείτε ακόμη: Ποιες 2 μάρκες δεν έχουν ηλεκτρικό χειρόφρενο;
Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.300άρης Βάνκελ με τους δύο ρότορες και τα ισάριθμα turbo, ο οποίος είχε ισχύ 258 ίππων και ροπή 294 Nm. Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το εν λόγω μηχανικό σύνολο επιτάχυνε το βάρους 1.265 κιλών αμάξωμα από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 252 χλμ./ώρα.
Μέχρι αυτή τη στιγμή η τελευταία προσφορά έχει φτάσει τα 42.500 δολάρια (37.800 ευρώ) και μένουν άλλες 6 μέρες για να λήξει η δημοπρασία. Σίγουρα θα πιάσει καλά λεφτά και ευχόμαστε ο νέος ιδιοκτήτης του να το χαρεί με την ψυχή του!
Δείτε ακόμη: Ποιο ήταν το πρώτο μικρό αυτοκίνητο με καταλύτη;