Σύμφωνα με μια έρευνα σε γειτονικό κράτος, το 39% των υποψήφιων αγοραστών ενός μοντέλου είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν ακόμα και εταιρεία, εάν το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει δεν διατίθεται σε χρώμα της αρεσκείας τους. Με μια σύντομη βόλτα στους δρόμους οποιασδήποτε χώρας, βέβαια, θα διαπιστώσετε πως η πλειοψηφία των χρωμάτων των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι ασημί, άσπρα, μαύρα και σε διάφορες αποχρώσεις αυτών.
Ειδικότερα, αυτοκίνητα κύρους όπως η Mercedes S-Class ή η καυτή έκδοση αυτής, S65 AMG, είναι εξαιρετικά αμφίβολο να τα εντοπίσετε σε κάτι σημαντικά διαφορετικό από τις προαναφερθείσες αποχρώσεις. Άντε, το πολύ πολύ σε μπλε σκούρο. Τα λιγότερο δημοφιλή χρώματα ανεξαρτήτως κατηγορίας, σε παγκόσμια κλίμακα, κατά την κρίση μας, είναι το κίτρινο, το καφέ και το πορτοκαλί.
Ωστόσο, πριν από λίγα χρόνια (το 2017, συγκεκριμένα) ένας Ολλανδός είχε τη «φαεινή» ιδέα να ζητήσει να του βάψουν την πολυπόθητη S65 AMG του, στο κατακίτρινο χρώμα που βλέπετε. Επηρεασμένος από το ανάλογο χρωματισμό (Solarbeam Yellow) της AMG GT, η οποία ήταν διαθέσιμη τότε. Έτσι, δημιουργήθηκε ίσως, η μοναδική τέτοια Mercedes στα χρονικά ή τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Το αυτοκίνητο, που κάλλιστα θα μπορούσε να «παρεξηγήσει» κάποιος περνώντας το για ταξί, κόστισε καινούργιο τότε 338.101 ευρώ! Σήμερα; Με μόλις 36.904 χλμ. στο οδόμετρό του, βρίσκεται σε έμπορο προς πώληση, αντί 159.940 ευρώ. Διατίθεται για λιγότερα από τα μισά χρήματα, μόλις τέσσερα χρόνια μετά την αγορά του και με τόσα λίγα χιλιόμετρα! Για να καταλάβετε καλύτερα τι σημαίνει αυτό, η απαξίωση για κάθε χρόνο που το είχε στην κατοχή του ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είναι περί τα 44.500 ευρώ!
Κατά τα άλλα, πρόκειται για ένα αξιοθαύμαστο αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Απίστευτες επιδόσεις και απόλυτη χλιδή μέσα. Ο κινητήρας των 6.0 λίτρων με τους 12 κυλίνδρους διάταξης V και τα δύο turbo, παράγει 630 ίππους και εκσφενδονίζει το βαρύ αμάξωμα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα. Στο εσωτερικό βρίσκονται όλα όσα θα ήθελε και ο πιο απαιτητικός οδηγός της κατηγορίας των limo και όχι μόνο.