Το κατεξοχήν πεδίο δράσης για οδήγηση με τέρμα γκάζι, είναι φυσικά οι autobahn. Το μοναδικό μέρος στον πλανήτη όπου μπορείς να πας «τάπα», δίχως να σε απασχολούν κάμερες και ραντάρ ταχύτητας. Σε αυτό το κλίμα εμπίπτει το σύστημα αυτόνομης τεχνολογίας της BMW, που μόλις έλαβε έγκριση για χρήση στη Γερμανία και το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας.
Το Autobahn Assistant, όπως είναι η εύστοχη ονομασία του, αποτελεί ένα είδος προηγμένου συστήματος αυτόνομης κίνησης Επιπέδου 2, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να παίρνει και τα χέρια του από το τιμόνι, πέραν των ποδιών από τα πεντάλ. Οι νέες Σειρές 5/i5 και 7/i7 το διαθέτουν, ούσες ικανές πλέον να φτάσουν νομιμότατα και πιστοποιημένα από τις γερμανικές αρχές μέχρι τα 130 χλμ./ώρα σε δημόσιο δρόμο. Στις autobahn, συγκεκριμένα, απελευθερώνοντας κυριολεκτικά τα χέρια του οδηγού από την κούραση των πολύωρων ταξιδιών. Τα μάτια του, ωστόσο, δεν επιτρέπεται να τα απομακρύνει από το οδόστρωμα, εξ ου και η κατηγοριοποίηση του συστήματος ως Επιπέδου 2 αντί 3.
Το Drive Pilot της Mercedes, που αποτελεί τον κύριο ανταγωνιστή μαζί με το Full Self Driving της Tesla, είναι Επιπέδου 3. Αντίθετα με το Autoban Assistant της BMW όμως, δεν επιτρέπει ταχύτητες μεγαλύτερες των 64 χλμ./ώρα. Οι ημι-αυτόνομες, για να είμαστε απολύτως ακριβείς, 5άρες και 7άρες ωστόσο μπορούν να κινηθούν σε κανονικές ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, δηλαδή μέχρι 130 χλμ./ώρα. Η τεχνολογία των Βαυαρών έγινε έτσι η πρώτη παγκοσμίως με τέτοιες δυνατότητες, που πήρε έγκριση για εφαρμογή σε δημόσιο δρόμου. Σε Καναδά και Η.Π.Α. ήταν ήδη διαθέσιμη, αλλά όχι σε τόσο υψηλές ταχύτητες.