Οι ανακλήσεις κάποτε ήταν άγνωστο φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον όμως έχουν γίνει συνήθεια, καθώς πολλοί νέοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καλούνται να επισκεφθούν το συνεργείο, προκειμένου να γίνει κάποια επιδιόρθωση χωρίς κόστος.
Δείτε ακόμη: Στροφόμετρο: Τι δείχνει – Πότε επεμβαίνει ο κόφτης; (+video)
Φυσικά, κάποιος που πάει στο συνεργείο για μία ανάκληση, μπορεί να το δει σαν μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνει και ένα σέρβις ή κάποια άλλη εργασία στο αυτοκίνητό του, την οποία αμελούσε ή… κάποια εργασία που το συνεργείο θα έβρισκε πως εκκρεμεί και πρέπει να γίνει.
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που αντιπροσωπεία στην Ουάσιγκτον έστελνε σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πλαστές ειδοποιήσεις για ανάκληση, προκειμένου να επισκεφθούν το συνεργείο της και να αυξηθεί έτσι η δουλειά.
Η Passport Automotive έστειλε περισσότερες από 21.000 ψεύτικες ανακλήσεις, σε κατόχους Toyota και Nissan, από το 2015 έως και το 2017. Όλες ήταν έτσι σχεδιασμένες προκειμένου να… μιμούνται τις κανονικές ειδοποιήσεις ανακλήσεων των εταιρειών και να μπερδεύουν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Euro NCAP: Ποια αυτόνομη οδήγηση; Απαραίτητος ο οδηγός (+videos)
Πάντως, η αντιπροσωπεία διέφυγε απλώς με επίπληξη, χωρίς κανένα πρόστιμο, κάτι που προκαλεί έκπληξη, αφού συνήθως στις Η.Π.Α. ο νόμος είναι αυστηρός και το ίδιο και οι ποινές που επιβάλλονται σε περιπτώσεις εξαπάτησης καταναλωτών.