Τα τελευταία χρόνια, και ειδικά από τη στιγμή που βγήκαν στη φόρα οι προδιαγραφές Euro 7, οποιοδήποτε μοτέρ εσωτερικής καύσης άνω των 4 κυλίνδρων δεν ξέρει τι του φυλάει το αύριο. Γενικότερα οι θερμικοί κινητήρες αντιμετωπίζουν αβεβαιότητα στο μέλλον τους, αλλά τα πολυκύλινδρα μπλοκ έχουν έναν (πολλούς, βασικά) λόγο παραπάνω να ανησυχούν. Ήδη οι V12 χαιρετούν ο ένας μετά τον άλλον, το ίδιο ισχύει για τους V10. V8 και V6 είναι σε καλύτερη μοίρα, αλλά και αυτό εξαρτάται. Ο 2.9 V6 twinturbo της Alfa Romeo πάντως, μπορεί να συνεχίσει την καύση αμόλυβδης ήσυχος.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η Κομισιόν αποφάσισε να ακούσει τους κατασκευαστές και να αναβάλλει την εφαρμογή του Euro 7 σε αυτοκίνητα και βαν, αφήνοντας τις αυστηρότερες νόρμες να εφαρμοστούν -αρχικά- στα λεωφορεία και τα φορτηγά. Αυτή η παραμονή στα δεδομένα του Euro 6d Temp είναι τα καλύτερα νέα για τους V6 και V8, με τον Μιλανέζο να γίνεται ο πρώτος που επιβεβαιώνει την παρουσία του και στο μέλλον! Ο Jean-Philippe Imparato έδωσε τα ευχάριστα νέα στο βρετανικό Autocar, δηλώνοντας πως ο κινητήρας των Giulia/Stelvio QV, Giulia GTA/GTAm και 33 Stradale (υπερκυβισμένος στα 3.0 λίτρα), θα μείνει μαζί μας.
Η είδηση του CEO της Alfa στην ουσία ανοίγει διάπλατα την πόρτα για εξέλιξη βενζινοκίνητης εκδοχής και στο επόμενο supercar, που ετοιμάζεται ως διάδοχος της 33 Stradale. Ούτως ή άλλως, και από εμπορικής άποψης να το προσεγγίσει κανείς, ο 2.9 V6 κάνει «γκελ» στον κόσμο. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών της 33 Stradale επιλέγει τα 620+ άλογα και τη χροιά του V6, αντί των 750 ίππων και 1.350 Nm της ηλεκτρικής Folgore. Σημειωτέον, οι Μ.Ε.Κ. δεν γλίτωσαν εντελώς από τη μέγγενη του Euro 7. Απλά εξασφάλισαν περισσότερο χρόνο, προκειμένου να εξελιχθούν. Η νέα ημερομηνία τοποθετεί την πρεμιέρα των νέων κανόνων για τον Ιούλιο του 2025, δίνοντας μια σεβαστή παράταση στις αυτοκινητοβιομηχανίες για τις δέουσες ενέργειες.