Η Toyota εισήλθε το 2016 στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV με το C-HR, το οποίο προκάλεσε πρωτίστως εντύπωση με το δυναμικό του σχεδιασμό, αφού ξέφευγε από τα συντηρητικά στερεότυπα της μάρκας. Αρχικά λανσαρίστηκε με τον 1.200άρη turbo κινητήρα των 116 ίππων και με τον 1.8 Hybrid 122 hp, όμως στην πορεία ο αμιγώς βενζίνης καταργήθηκε πλήρως από την γκάμα της Toyota.
Μεταχειρισμένα C-HR υπάρχουν αρκετά σε αγγελίες στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων τα 1.2Τ προσφέρονται σε πιο χαμηλές τιμές από τα υβριδικά. Το συγκεκριμένο του 2017 προκαλεί το ενδιαφέρον γιατί παρά το γεγονός ότι μετράει 6 χρόνια, το οδόμετρό του έχει γράψει μόλις 15.000 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την αγγελία έχει κάνει γενικό σέρβις, βιολογικό καθαρισμό, έχει περάσει ΚΤΕΟ και διαθέτει καινούργια λάστιχα, ενώ πωλείται για 21.800 ευρώ.
Ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.197 κ.εκ. με τους 116 ίππους και τα 185 Nm ροπής διαθέτει ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και αποτελεί μια ήρεμη δύναμη. Αποδίδει γραμμικά μέχρι τον κόφτη και επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., με πραγματική κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 135 γρ./χλμ. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αφού δεν γέρνει ιδιαίτερα, ενώ ακόμη και σε απότομες αλλαγές φορτίου η ανάρτηση ανταποκρίνεται δείχνοντας τα εξαιρετικά αντανακλαστικά της.
Το δυναμικού σχεδιασμού Toyota C-HR διακρίνεται και για το μοντέρνο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό του με τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και την καλή συναρμογή. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες χωρίς περίσσιες ανέσεις και με κλειστοφοβικά πίσω παράθυρα. Επαρκής είναι και ο χώρος αποσκευών των 377 λίτρων, αλλά αισθητά μικρότερος έναντι άλλων μικρομεσαίων SUV.