Πόσοι φαντάροι δεν έχουν βρεθεί πίσω από το τεράστιο τιμόνι της σπαρτιάτικης στρατιωτικής Mercedes G-Class; Σίγουρα πάρα πολλοί, ειδικά από το Πεζικό, όπου τα σκληροτράχηλα 4×4 έβαζαν εις πέρας δύσκολες αποστολές και ασκήσεις σε αντίξοες καιρικές και εδαφικές συνθήκες.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes GLA 200 7G-DCT 1.33 λτ. 163 PS
Τέτοια στρατιωτικά οχήματα δεν έχει βέβαια μόνο η Ελλάδα, αλλά και άλλα κράτη, στα οποία μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τους δίνουν «απολυτήριο» για να τα αντικαταστήσουν με πιο καινούργια. Εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ειδικά στη Γερμανία διαθέτουν τέτοιες πρώην στρατιωτικές Mercedes G-Class. Άλλοι τις πουλάνε όπως τις αγοράζουν από τον στρατό, ενώ άλλοι τις αναπαλαιώνουν και ανεβάζουν πολύ την τιμή τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν δύο πλήρως αναπαλαιωμένες G 230, που ανήκαν στον στρατό της Ελβετίας. Μεταξύ αυτών η μία έχει διανύσει 884 χλμ. (δείτε τη εδώ) μετά την αναπαλαίωση (38.000 χλμ. πριν την αναπαλαίωση), είναι μοντέλο του 1993 και πωλείται στην τιμή των 54.900 ευρώ. Η άλλη είναι μοντέλο του 1992, με 52.503 χλμ. (δείτε τη εδώ) μετά την αναπαλαίωση (121.000 χλμ. πριν την αναπαλαίωση) και πωλείται για 37.900 ευρώ. Αμφότερες κινούνται από 2.2 λτ. μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 116 ίππων. Είναι βαμμένες ξανά, διαθέτουν πλήρη προστασία κάτω από το αμάξωμα, νέα χωμάτινα ελαστικά και ζάντες 16 ιντσών, νέα δισκόφρενα και τακάκια, 8 θέσεις κ.λπ. Η ακριβότερη εξοπλίζεται ακόμα με σύστημα πολυμέσων και με κάμερα οπισθοπορείας, ενώ γενικά βρίσκεται σε ακόμα καλύτερη κατάσταση, μοιάζοντας με καινούργια.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes GLB 200 7G-DCT 1.33 λτ. 163 PS
Ωστόσο, οι 54.900 ευρώ που ζητούνται είναι σίγουρα πολλά χρήματα για ένα όχημα που προορίζεται για εκτός δρόμου χρήση, με πολλές ελλείψεις στον εξοπλισμό του και με παλιά τεχνολογία. Δεν παύει όμως να αποτελεί ένα πραγματικό «εργαλείο» για όσους θέλουν να πάρουν τα βουνά.