Οι Γάλλοι είναι αποφασισμένοι να ανέβουν επίπεδο, με το νέο 508 να είναι η πρώτη τους προσπάθεια απέναντι στον premium ανταγωνισμό. Και όχι μόνο από πλευράς ποιότητας, καθώς η Peugeot έχει βάλει «στο μάτι» τις κορυφαίες εκδόσεις των Audi A4 και BMW Σειράς 3.
Δείτε ακόμα: «Λιοντάρι» το Peugeot 508 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Καταρχάς να αποσαφηνίσουμε πως οι Γάλλοι δεν έχουν ανακοινώσει ακριβή νούμερα ιπποδύναμης. Ωστόσο, το συνολικό άθροισμα των 200 ίππων από τον 1.600αρη υπερτροφοδοτούμενο PureTech και των 2 ηλεκτροκινητήρων (110 ίπποι έκαστος) βρίσκεται στην περιοχή των 400 ίππων. Κάτι που υποδηλώνουν και τα νούμερα των επιδόσεων, καθώς με 4,3 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, το 508 Sport Engineered (κατά πάσα πιθανότητα το «Engineered» θα κοπεί στην έκδοση παραγωγής) βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα Audi RS 4 των 450 και BMW M3 των 431 ίππων (4,1 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα και 250 περιορισμένα χλμ./ώρα τελικής αμφότερα).
Εκεί που το κορυφαίο Peugeot δεν έχει αντίπαλο είναι στον τομέα της οικονομίας, καθώς οι ανωτέρω επιδόσεις συνδυάζονται με (πιθανολογούμενη) κατανάλωση 3 λίτρων/100 χλμ., με τους Γάλλους να αναφέρουν πως οι εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα 49 γρ./χλμ. Οπότε έχουμε γκάζι Μ3, με απαιτήσεις καυσίμου scooter και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Διαβάστε επίσης: Νέο Peugeot 208 ντίζελ, βενζίνη και ηλεκτρικό
Σύμφωνα με τον CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, η παραγωγή θα αρχίσει κάποια στιγμή μέσα στο 2020 και το τελικό προϊόν θα είναι ταυτόσημο στην εμφάνιση με το πρωτότυπο που κεντρίζει τα βλέμματα στην Έκθεση της Γενεύης.