Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και κατά επέκταση οι καταναλωτές δέχονται ισχυρές πιέσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση για πιο «καθαρά» και ασφαλή αυτοκίνητα, γεγονός που από τη μία πλευρά είναι σίγουρα πολύ καλό για όλους, όμως από την άλλη οι τιμές εκτοξεύονται. Ο εξηλεκτρισμός με υβριδικά συστήματα, η 100% ηλεκτροκίνηση και η προσθήκη διαφόρων και χρήσιμων στοιχείων ανέσεων και ασφαλείας, έχουν κάνει για πολλούς άπιαστο όνειρο την απόκτηση ενός καινούργιου μοντέλου.
Ωστόσο, στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά καινούργιων αυτοκινήτων της Γηραιάς Ηπείρου, τη Ρωσία δεν υφίσταται τέτοιες πιέσεις, που σημαίνει ότι εξακολουθούν να διατίθενται πολύ φθηνά νέα αυτοκίνητα. Μάλιστα, στην έκθεση InterAuto έκανε την εμφάνισή του και περίπτερο της Ιρανικής φίρμας Iran Khodro (IKCO), όπου παρουσιάστηκαν τρία σεντάν μοντέλα, τα Runna+, Denna+ και Tara. Αυτά θα ξεκινήσουν να διατίθενται στη Ρωσία σε πολύ χαμηλές τιμές, οι οποίες κατά προσέγγιση θα κυμαίνονται γύρω στις 10.000 ευρώ.
Το Runna+ βασίζεται στο Peugeot 206, όμως έχει τρίτο όγκο (μήκος 4.292 χλστ. και 400 λτ. χώρος αποσκευών), συν διαφορετικό σχεδιασμό στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος και στο εσωτερικό. Την κίνησή του αναλαμβάνει το TU5 μηχανικό σύνολο των 1.6 λτ. με απόδοση 105 ίππους και 142 Nm ροπής.
Το μικρομεσαίο σεντάν Denna+ με το μήκος των 4.559 χλστ. και το πορτ μπαγκάζ των 500 λτ. κινείται από ένα μοτέρ 1.645 κ.εκ., ισχύος 113 ίππων και 155 Nm ροπής. Όσον αφορά το τρίτο 4θυρο και πιο σύγχρονο σχεδιαστικά Tara, έχει μήκος 4.519 χλστ. και χώρο αποσκευών 506 λτ. Τροφοδοτείται με ένα TU5 1.600άρι μοτέρ, απόδοσης 113 ίππων και 144 Nm ροπής.