Μπορεί, σύμφωνα με τη Stellantis, η κατασκευή ηλεκτρικών να κοστίζει έως και 50% παραπάνω από ότι ένα μοντέλο εσωτερικής καύσης, αλλά αυτό δεν θα σταματήσει την ανάπτυξή τους.
Ο όμιλος Stellantis έχει τουλάχιστον 19 ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαθέσιμα στην προϊοντική του γκάμα με την ανάπτυξη να μην προβλέπεται να έχει φθίνουσα πορεία, όπως ανέφερε κι ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Carlos Tavares. Η δήλωση αυτή έγινε στο πλαίσιο ομιλίας του κ. Τavares στους επενδυτές αναφορικά για τα κέρδη της εταιρείας της περασμένης χρονιάς. Ο κ. Tavares σημείωσε ότι ο όμιλος είχε μια εξαιρετική πορεία εντός του 2021, επιβραβεύοντας παράλληλα και τους υπαλλήλους της με bonus 14.670 δολαρίων (13.200 ευρώ). Επιπλέον ο κ. Tavares αναφέρθηκε εκτενώς για το κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αναφέροντας πως τα κόστη είναι τεράστια. Για την Stellantis συγκεκριμένα η κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μπορεί να στοιχίσει έως 50% επιπλέον συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης. Κόστος το οποίο δεν μπορεί να μετακυλίσει στον πελάτη αυτούσιο, αλλά ούτε μπορεί να αφομοιωθεί από την κατασκευάστρια εταιρεία.
Ο κ. Tavares ανέφερε πως ένα μέρος της λύσης είναι η Stellantis να μειώσει τα εσωτερικά της κόστη και να εντείνει τις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές της για να πετύχει καλύτερες τιμές. Κάτι που γίνεται μέχρι στιγμής κι έχει φέρει αποτελέσματα, με τη Stellantis να είναι κατά 30% αποτελεσματικότερη από τους ανταγωνιστές της. Κι αυτό παρά το γεγονός πως το 2021 κατασκεύασε μόνο 6 εκατομμύρια από τα 8 εκατομμύρια οχήματα που είναι η παραγωγική της δυνατότητα. Αυτός άλλωστε είναι ένας από τους λόγους που η διοίκηση του ομίλου Stellantis πιέζει και τις 14 μάρκες της να μεταβούν πλήρως στα ηλεκτροκίνητα.