Οι αυξήσεις στις τιμές των νέων αυτοκινήτων έχουν αναμενόμενα συμπαρασύρει και αυτές των μεταχειρισμένων, αφού δημοφιλή μοντέλα πωλούνται τώρα ακριβότερα από ότι πριν από 2-3 χρόνια. Κάποια μάλιστα ηλικίας 3-5 ετών κοστίζουν όσο σχεδόν είχαν τότε καινούργια, ενώ η διαφορά με αντίστοιχα με 0 χιλιόμετρα είναι πάρα πολύ μικρή.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του Toyota C-HR 1.8 Hybrid. To 2017 όταν λανσαρίστηκε, η τιμή του ξεκινούσε από 24.870 ευρώ, ενώ τώρα μετά από μια 5ετία, η πρώτη έκδοση κοστίζει μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω (από 25.870 ευρώ). Στην αγορά των μεταχειρισμένων, υβριδικά 1.800άρια C-HR υπάρχουν αρκετά, ενώ αυτά με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2017-2019 πωλούνται κατά μέσο όρο μεταξύ 22.000-24.000 ευρώ. Εξαρτάται από την έκδοση εξοπλισμού, τα χιλιόμετρα, την κατάσταση που βρίσκεται κ.λπ. Σίγουρα δεν είναι όλα βασικές εκδόσεις, όμως πάντα ένα αυτοκίνητο με το που βγαίνει από την αντιπροσωπεία χάνει αμέσως λεφτά, πόσο δε μάλλον όταν έχει διανύσει και μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Παράλληλα, το C-HR παρουσιάζει υψηλές τιμές ως μεταχειρισμένο γιατί δεν έχει αλλάξει γενιά (έχει δεχτεί μερικές αναβαθμίσεις) και διαθέτει τα μεγάλα ατού της χαμηλής κατανάλωσης και των μηδενικών τελών κυκλοφορίας. Επίσης, διατηρεί πολύ καλή μεταπωλητική αξία γιατί η Toyota είναι μια πολύ δημοφιλής μάρκα στην Ελλάδα και έχει ισχυρή παράδοση στην αξιοπιστία.
Όσοι τυχόν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα μεταχειρισμένο C-HR 1.8 Hybrid, να υπενθυμίσουμε ότι το φουλ υβριδικό σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους. Ο 1.800άρης κινητήρας βενζίνης παράγει 98 ίππους και 142 Nm ροπής και ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 72 ίππους και τα 163 Nm ροπής. Σε ρεαλιστικές μεικτές συνθήκες η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. ή χαμηλότερα εφόσον κινείται στην πόλη, γιατί εκμεταλλεύεται περισσότερο το ηλεκτρικό μοτέρ. Το αυτόματο κιβώτιο e-CVT παρέχει μεγάλη ευκολία στην οδήγηση, όμως σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το 1.8 λτ. μοτέρ ανεβάζει υψηλά στροφές και κάνει αισθητό θόρυβο. Το C-HR 1.8 Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και φτάνει τα 170 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Η οδική του συμπεριφορά είναι ισορροπημένη, με τις σωστά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις να ταιριάζουν κατάλληλα άνεση και πολύ καλή σταθερότητα.
Στα θετικά στοιχεία του C-HR ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τα μαλακά υλικά στο ταμπλό. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών που βρίσκεται ψηλά στην κεντρική κονσόλα και από εκεί γίνεται ο έλεγχος διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Από πλευράς χώρων, τέσσερα άτομα θα μετακινηθούν χωρίς να στριμωχτούν, όμως οι πίσω επιβάτες θα αισθανθούν κλειστοφοβικά λόγω των πολύ μικρών παραθύρων. Για τις αποσκευές τα 377 λίτρα είναι λίγα για τα στάνταρ της κατηγορίας, δεδομένου ότι μικρότερα SUV έχουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ.