Στο autogreeknews.gr αγαπάμε τα αυτοκίνητα, τα σεβόμαστε και κάθε μέρα ενημερωνόμαστε και ανακαλύπτουμε πράγματα για αυτά, χάρη στη διαρκή τους εξέλιξη. Μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα χωρίς ABS, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, air condition και λοιπά στοιχειώδη πλέον συστήματα ανέσεων και ασφαλείας, για να φτάσουμε σήμερα στον εξηλεκτρισμό και σε μοντέλα φορτωμένα με ένα σωρό καλούδια.
Αναμφίβολα, ακόμα και ένα μικρό καινούργιο αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ασφαλές και άνετο στην οδήγηση συγκριτικά με ένα μεγάλο οικογενειακό που μετρά τρεις δεκαετίες για παράδειγμα. Όμως, ένα καλοσυντηρημένο παλιό μοντέλο δεν παύει να έχει ψυχή και να μιλάει στον οδηγό του, ο οποίος μπορεί να μη θέλει να ασχολείται με οθόνες infotainment, αλλά να ακούει τη μουσική του από ένα παλιό αναλογικό ραδιοκασετόφωνο με βελόνα.
Αυτή τη φορά λοιπόν ετοιμάζουμε μια ξεχωριστή δοκιμή, ενός αυτοκινήτου που είχε κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά για την εποχή του -και όχι μόνο. Πρόκειται για ένα απολύτως λειτουργικό και πλήρως εργοστασιακό, Honda Accord 1.6 του 1988, με 201.000 χλμ. Στην παρούσα φάση βρίσκεται στο νέο και υπερσύγχρονο φανοποιείο της εταιρείας Mr. France και προετοιμάζεται για ολική βαφή, προκειμένου να λάμψει ξανά το σφηνοειδές του αμάξωμα, με το χαρακτηριστικό χαμηλό ρύγχος εμπρός και το ψηλό πίσω καπό.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το 3ης γενιάς Accord, ήταν το πρώτο Honda που διέθετε ανάρτηση με διπλά ψαλίδα εμπρός και πίσω. Όταν τότε κυριαρχούσαν (όπως και σήμερα), τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και οι ημιάκαμπτοι άξονες πίσω.
Αυτά για αρχή και τα υπόλοιπα θα τα αναλύσουμε σύντομα στη ρετρό δοκιμή. Μείνετε συντονισμένοι!