Η παρουσίαση του Toyota FT-Se συνοδεύτηκε από άπειρο ενδιαφέρον και τεράστια αδημονία, για το τι μας επιφυλάσσει το νέο MR2. Πέρα από τις φωτογραφίες και μερικές γενικές πληροφορίες, όμως, οι Ιάπωνες δεν έδωσαν περισσότερα στοιχεία. Μέχρι τώρα, που έρχονται τα πολύ καλά νέα για την επικείμενη επιστροφή του διθέσιου από το Αΐτσι.
Το «κεντρομήχανο» δεν το συνοδεύει πια, καθώς το FT-Se διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), ενώ ίδια απόρριψη βιώνει και η πισωκίνητη διάταξη με την οποία λατρέψαμε το MR2. Το πρωτότυπο EV αναπόφευκτα είναι τετρακίνητο, λόγω των μοτέρ ανά άξονα, αλλά ο αρχιμηχανικός του μοντέλου, Fumihiko Hazama, δήλωσε καθησυχαστικά στο βρετανικό Top Gear πως «η κατανομή της δύναμης θα δίνει έμφαση στους πίσω τροχούς». Κάπως έτσι γίνονται εφικτές οι εντυπωσιακές γωνίες που είδαμε στις φωτογραφίες λανσαρίσματος, αν και το FT-Se δεν επικεντρώνεται μόνο στο θέαμα. Ο Hazama υπογράμμισε πως προτεραιότητα αποτελεί η επίτευξη ενός καλού γύρου στο Nurburgring, δίχως να αναφέρει ποιος είναι ο στόχος.
Αυτό που σημείωσε ξεκάθαρα πάντως, είναι ότι το νέο MR2 θα είναι «κανόνι» στην ευθεία – ή μάλλον «και στην ευθεία», δεδομένης της στόχευσης στα χρονόμετρα της «Πράσινης Κόλασης». Ο Ιάπωνας τοποθετεί το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στην κλίμακα των 3,0 δευτερολέπτων, κάτι που καθιστά το FT-Se περίπου 1 δλ. ταχύτερο από την ισχυρότερη Supra που κυκλοφορεί (3,8 δλ. αυτή με τα 387 άλογα)! Η Toyota βέβαια δεν θα αφήσει έτσι το μεγαλύτερο sportscar της, καθώς ήδη ετοιμάζεται η έκδοση GRMN των 500+ ίππων. Στο 0-100, πάντως, φαντάζει δύσκολο να κοντραριστεί από οποιαδήποτε άλλο Toyota το FT-Se, δεδομένης της ακαριαίας παροχής δύναμης που εξασφαλίζει ο ηλεκτρισμός, συν φυσικά την αξιοποίηση και των τεσσάρων τροχών.
Το FT-Se/νέο MR2 επιβεβαιώνεται πως θα μπει στην παραγωγή, αλλά θα χρειαστεί να κάνουμε υπομονή τουλάχιστον μέχρι το 2026.