Άλλη μια αποτυχία βίωσε το Toyota RAV4 στο τεστ αποφυγής ταράνδου, αυτή τη φορά στην πιο δυνατή έκδοση Plug-in Hybrid. Το εν λόγω μοντέλο παρουσίασε πολύ χειρότερη συμπεριφορά από το RAV4 Hybrid, όπως επισημαίνουν οι δοκιμαστές του σουηδικού περιοδικού Teknikens Värld, από τα απογοητευτικά αποτελέσματα του τεστ.
Δείτε ακόμα: Σε τιμές Yaris προσφέρεται το Toyota Corolla
Ο δοκιμαστής οδηγός Ruben Börjesson ξεκινάει με την ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα πιστεύοντας ότι το αυτοκίνητο θα ελιχθεί σωστά ανάμεσα στις κορίνες, αλλά τελικά διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να περάσει με ασφάλεια το τεστ. Γι’ αυτό μείωσε ταχύτητες και έπεσε στα 67, 66, 65 και 64 χλμ./ώρα. Μόλις κατάφερε να περάσει στα 63 χλμ./ώρα!
Από την ίδια δοκιμασία την ίδια μέρα πέρασαν με καλύτερα αποτελέσματα, δύο ακόμα plug-in hybrid μοντέλα. To Volvo XC40 Recharge T4 ελίχθηκε με ασφάλεια στα 71 χλμ./ώρα και το Mitsubishi Outlander στα 70 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla με νέο κινητήρα σε χαμηλή τιμή
Να υπενθυμίσουμε ότι το RAV4 Plug-in Hybrid διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 2.5 λτ. Hybrid Dynamic Force, δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία. Το μοτέρ βενζίνης κύκλου Atkinson αποδίδει 185 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 227 Nm ροπής στις 3.200 – 3.700 σ.α.λ. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 182 ίππους και 270 Nm ροπής και ο πίσω αποδίδει 54 ίππους και 121 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 306 ίππων).
Το RAV4 Plug-in Hybrid των 1.910 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 1,2 λτ./100 με κύκλο NEDC και 1,0 λτ./100 χλμ. με WLTP, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι αντίστοιχα 26 και 22 γρ./χλμ. Με τη χρήση μόνο της ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία ιόντων λιθίου των 18,1 kWh μπορεί να διανύσει σε μεικτή διαδρομή έως 75 χιλιόμετρα ή έως 98 χιλιόμετρα στην πόλη (WLTP) και με τελική ταχύτητα μέχρι 135 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα κρατάει η Toyota Celica ST185; (+video)
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τη δοκιμή: