Ο κορυφαίος κατασκευαστής SUV αυτοκινήτων στην Ινδία, η Mahindra παρουσίασε το νέο σκληροτράχηλο Thar Roxx, με σκοπό να σπάσει τους κανόνες και να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα των SUV στην πολυπληθή αυτή χώρα. Το ινδικό «Jeep Wrangler» είναι ένα κλασικό off roader, αφού βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο τύπου σκάλας. Φυσικά, για την κίνησή του υπάρχουν παραδοσιακά μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, δίχως να είναι εξηλεκτρισμένα.
Το νέο Thar Roxx αποτελεί ουσιαστικά την μακρύτερη και με δύο επιπλέον πόρτες έκδοση του Thar, από το οποίο διαφέρει και σε άλλα σημεία. Αυτά αφορούν τη νέα μάσκα, φωτιστικά σώματα με το LED περίγραμμα και προφυλακτήρα, που του χαρίζουν πιο μυώδες παρουσιαστικό. Έξυπνο σχεδιαστικό τρικ αποτελεί η μαύρη οροφή, που δίνει την ψευδαίσθηση ότι είναι hardtop αποσπώμενο. Επιπλέον, πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18 ή 19 ιντσών με ελαστικά 255/50. Όσον αφορά τις διαστάσεις του Thar Roxx, έχει μήκος 4.428 χλστ. (+443 χλστ. από το Thar), πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.923 χλστ. και μεταξόνιο 2.850 χλστ.
Το εσωτερικό του 5θυρου off roader της Mahindra είναι πανομοιότυπο με εκείνο του 3θυρου μοντέλου. Ωστόσο, η Ινδική φίρμα αναφέρει ότι επωφελείται από τα αναβαθμισμένα υλικά, την βελτιωμένη πρακτικότητα και την καλύτερη ηχομόνωση. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η νέα κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών του infotainment, που ταιριάζει με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών (από το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού). Οι πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέτουν ακόμα αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα οπισθοπορείας και όλα τα γνωστά στοιχεία ανέσεων, συνδεσιμότητας και ασφαλείας.
Για την κίνησή του υπάρχουν τα turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης mStallion των 2.0 λτ. και τα πετρελαίου mHawk των 2.2 λτ. Ο αρχικός βενζινοκινητήρας με την ισχύ των 162 ίππων και 330 Nm συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο. Με το αυτόματο 6άρι κιβώτιο η απόδοση ανεβαίνει στους 177 ίππους και 380 Nm. Το ντίζελ στην αρχική έκδοση αποδίδει 152 ίππους και 300 Nm και στην ισχυρότερη φτάνει τα 175 άλογα και 370 Nm (στάνταρ 6άρι αυτόματο).
Τα Thar Roxx είναι αποκλειστικά 2WD με κίνηση στους πίσω τροχούς. Με τετρακίνηση εξοπλίζονται μόνο τα ντίζελ, η οποία επιλέγεται χειροκίνητα και περιλαμβάνει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Σε κάθε περίπτωση οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια στην εμπρός ανάρτηση και από άκαμπτο πίσω άξονα με σύνδεσμό Watt’s. Όσον αφορά τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του, οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 41,7, 23,9 και 36,1 μοίρες αντίστοιχα.
Οι τιμές του Thar Roxx ξεκινούν στην Ινδία από 1.299.000 ρουπία (14.035 ευρώ) για το βασικό βενζίνης και από 1.399.000 το ντίζελ (15.115 ευρώ). Ενδεικτικά, το μικρότερο (μήκος 3.985 χλστ.), αλλά 4κίνητο 5θυρο Suzuki Jimny 1.5 105 PS, στοιχίζει στην Ινδία από 1.274.000 ρουπία (13.765 ευρώ).