Τα λεφτά που ζητάνε όσοι πουλάνε το υπάρχον Suzuki Jimny σε μεταχειρισμένο επιβατικό έχουν ξεφύγει τελείως, αφού τα ποσά σε αγγελίες της Γερμανίας έφτασαν μέχρι τις 45.000 ευρώ! Ακόμα και στη χώρα μας το πιο ακριβό προσφέρεται αντί 38.500 ευρώ, ενώ αρκετά πωλούνται τα διπλάσια χρήματα από όσο κόστιζαν καινούργια!
Ο βασικός λόγος που οι τιμές του είναι επιπέδου «μαύρης αγοράς», είναι γιατί διατίθεται πλέον μόνο ως επαγγελματικό, με δύο θέσεις και χώρο φόρτωσης στη θέση του πίσω καθίσματος. Τώρα το καινούργιο Jimny LCV κοστίζει από 22.480 ευρώ ή 18.458 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. και αποτελεί μια κατάλληλη λύση για όσους θέλουν ένα μικρό σκληροτράχηλο τετρακίνητο «βανάκι». Ο αποθηκευτικός χώρος φτάνει τα 863 λίτρα, με μέγιστο μήκος 916 χλστ., πλάτος 1.300 χλστ. και ύψος 913 χλστ. Κατά τα λοιπά δεν διαφέρει πουθενά αλλού συγκριτικά με το Ι.Χ. Jimny, τόσο σε κινητήρα (1.5 λτ. 102 PS), όσο και στην τετρακίνηση με τις επιλογές 2Η, 4Η και 4L.
Γυρνώντας το χρόνο πίσω τον Αύγουστο του 2018 όταν ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Suzuki Jimny στην Ελλάδα, θα δούμε τις τρομακτικές διαφορές συγκριτικά με τα ποσά στα μεταχειρισμένα. Η πρώτη έκδοση GL ξεκινούσε από 16.270 ευρώ και η GLX από 18.670 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο ή από 17.670 ευρώ και 20.170 ευρώ με το αυτόματο των 4 ταχυτήτων. Το GLX εφοδιάζονταν με 6 αερόσακους, οθόνη 7 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.
Τώρα σε αγγελίες στην Ελλάδα, μεταχειρισμένο Jimny GLX Auto του 2019 με 34.000 χλμ. πωλείται για 38.500 ευρώ και με 26.770 χλμ. για 35.990 ευρώ. Επίσης υπάρχουν και άλλα με 35.000 ευρώ και με κοντά στις 30.000 ευρώ. Το φθηνότερο δεύτερης γενιάς Jimny προσφέρεται στην τιμή των 25.400 ευρώ, είναι μοντέλο του 2020, με 17.000 χλμ. και στη βασική έκδοση GL.