Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση σε εξοπλισμό με μια δεκαετία πριν (πόσο μάλλον ακόμα πιο παλιά), ωστόσο το ίδιο ισχύει και για τις τιμές τους, οι οποίες έχουν ανέβει αισθητά. Παλαιότερα μπορούσε να αγοράσει κανείς ένα αξιόλογο μικρό μοντέλο με 12.000 ευρώ (ειδικά και με το όφελος της απόσυρσης), όμως τώρα αυτά τα χρήματα οριακά φτάνουν για ένα μίνι όχημα.
Οι βασικές εκδόσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων πόλης δεν παρουσιάζουν σημαντικές ελλείψεις, αν και σε αρκετά μοντέλα δεν περιλαμβάνεται το σύστημα πολυμέσων και κάποια επιπλέον κομφόρ, οπότε ο αγοραστής θα πρέπει να ανέβει σε λεφτά. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί αναμενόμενο, μιας και η αρχική τιμή που επικοινωνείται θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν χαμηλή, συνεπώς και πιο ελκυστική στα μάτια και αυτά του κοινού.
Πέρα από τα γνωστά πρόσθετα αξεσουάρ που κάνουν τη ζωή του οδηγού και των υπολοίπων επιβατών πιο άνετη και ευχάριστη, τώρα προστίθεται και ένα ακόμα –για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο– που έχει να κάνει με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου. Συγκεκριμένα στη νέα Fabia το στάνταρ ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 40 λίτρων (έναντι 45 λτ. στην προγενέστερη). Εάν κάποιος θέλει να έχει περισσότερη αυτονομία, άρα και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, θα πρέπει να το χρεωθεί επιπλέον.
Το προαιρετικό 50 λίτρων ρεζερβουάρ κοστίζει στη Γερμανία 50 ευρώ (κοινώς για +10 λτ. ή +5 λτ. σε σχέση με πριν χρεώνουν ένα 50άρικο ακόμα), όταν για παράδειγμα στο ανταγωνιστικό νέο Dacia Sandero Streetway ανήκει στάνταρ το 50 λτ. δοχείο βενζίνης, ενώ το αυτοκίνητο πωλείται στην Ελλάδα από 11.980 ευρώ. Πληροφοριακά, η νέα Fabia με τον 1.0 λτ. MPI κινητήρα των 80 ίππων κοστίζει στη Γερμανία από 16.290 ευρώ και με τον 1.0 TSI 95 PS από 17.590 ευρώ (στην Ελλάδα η νέα Fabia θα έρθει στα τέλη του έτους).