H πρώτη γενιά του Toyota 86 (ή «GT86», όταν λανσαρίστηκε) είχε επιφέρει τόσο μεγάλους προβληματισμούς λόγω χαμηλών πωλήσεων, ώστε έφτασε να τίθεται εν αμφιβόλω το ενδεχόμενο δεύτερης γενιάς. Τελικά όχι μόνο παρουσιάστηκε νέο 86άρι (και Subaru BRZ), αλλά τα πηγαίνει και εξαιρετικά στις προτιμήσεις των αγοραστών. Tόσο, ώστε σε κάποιες αγορές οι Ιάπωνες δεν έχουν αυτοκίνητα να πουλήσουν!
Η Μεγάλη Βρετανία, ας πούμε, είναι μια από αυτές. Πέρσι οι Άγγλοι είχαν αναγκαστεί να κλείσουν τις παραγγελίες, καθώς μόλις 90 λεπτά μετά το άνοιγμα είχαν εξαντληθεί όλα τα διαθέσιμα αυτοκίνητα! Η παραγωγή των δεξιοτίμονων GR86 για την Ευρώπη (Ηνωμένο Βασίλειο και Κύπρο, δηλαδή) αναμενόμενα δεν είναι εξίσου ευρείας κλίμακας με τα αριστεροτίμονα, οπότε το ιαπωνικό sportscar φεύγει εν ριπή οφθαλμού. Η Toyota UK ξανακάνει διαθέσιμο το GR86 για αγορά, αλλά ούτως ή άλλως τα περισσότερα είναι «καπαρωμένα».
Και πάλι δεν υπάρχουν αυτοκίνητα για όλους, με τους Ιάπωνες να δίνουν προτεραιότητα σε όσους είχαν κάνει προ-παραγγελία πέρσι, όταν τα βιβλία είχαν κλείσει. Ακόμα και αυτοί πάντως, θα πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον 6-7 μήνες για να πάρουν τα κλειδιά στο χέρι. Οι νέοι ενδιαφερόμενοι; Καλό «περίμενε» μέχρι το 2025! Η Toyota δεν ανακοινώνει ακριβή αριθμό αντιτύπων, όμως πληροφορίες κάνουν λόγο για ετήσια διαθεσιμότητα μόλις 500 GR86 στη Βρετανία. Λογικό κι επόμενο, λοιπόν, να μην μένει δείγμα. Βοηθάει και η τιμή, που εκεί δεν ξεπερνά το ισοδύναμο των 38.000 ευρώ (από 32.495 λίρες, ή 37.935 ευρώ). Εδώ, αντίθετα, το GR86 ξεκινά από τις 53.450 ευρώ και ρίχνει σχεδόν 5.000 ευρώ στο GR Yaris (από 48.790 ευρώ)!