Όλα τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων ανεξαρτήτως αν είναι τα παλιάς τεχνολογίας, τα διπλού συμπλέκτη, τα CVT ή ακόμα και τα μονής σχέσης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την επιλογή «P». Αυτή μπαίνει όταν το αυτοκίνητο σταθμεύει και κλειδώνει το κιβώτιο ταχυτήτων, μη επιτρέποντας στους κινητήριους τροχούς να γυρίσουν.
Δείτε ακόμα: Πως επιταχύνει το Hyundai Kona Electric; (+video)
Κάθε φορά λοιπόν που παρκάρει κανείς ένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, το βάζει στη θέση «P» και μετά πατάει ή σηκώνει το χειρόφρενο. Αν για παράδειγμα το σβήσει με την επιλογή «D», δηλαδή τη θέση πορείας και πάει να βάλει μπρος, τότε ο κινητήρας δεν θα εκκινήσει και θα εμφανιστεί μήνυμα στον πίνακα οργάνων να επιλεχθεί το «P».
Ο κάτοχος ενός Ford Mondeo Hybrid πλήρωσε ακριβά την τυπική αυτή συνήθεια της επιλογής «P» στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, όταν χρειάστηκε να ρυμουλκηθεί το αυτοκίνητο και ξεχάστηκε με την «P», αντί να μπει η «N», κοινώς η νεκρά. Έτσι οι εμπρός τροχοί θα γυρνούσαν ελεύθεροι, όμως αντιθέτως είχαν παραμείνει μπλοκαρισμένοι με την «P».
Δείτε ακόμα: Γιατί το Honda Civic Type R έχει τόσα σπόιλερ;
Το δύσμοιρο Mondeo Hybrid ρυμουλκήθηκε από ένα (προφανώς μεγάλο) αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, του οποίου ο οδηγός φαίνεται ότι δεν πήρε χαμπάρι τι γινόταν πίσω του ή άργησε πολύ να το καταλάβει. Το αυτοκίνητο σύρονταν στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα από την τριβή να εξαφανιστούν τα εμπρός λάστιχα, να λιώσουν οι ζάντες, να υποστούν ζημιές τα ψαλίδια της ανάρτησης και πιθανώς άλλα τμήματα που δεν φαίνονται από τις φωτογραφίες.
Σίγουρα όλοι θα αναρωτηθείτε πως γίνεται ο οδηγός του τροχόσπιτου να μην αντιλήφθηκε τίποτα. Σίγουρα ακούγονταν έντονος θόρυβος από το Mondeo που σέρνονταν στην άσφαλτο, ενώ θα πετάγονταν και σπίθες. Πάλι καλά που δεν πήρε φωτιά και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το νέο ηλεκτρικό Dacia Spring;