H χρονιά δεν είναι τυχαία, καθότι τότε ήταν που η Chevrolet παρουσίασε ένα κόκκινο διθέσιο κάμπριο με την ονομασία Corvette. Έκτοτε απέκτησε κουπέ έκδοση, η οποία ξεπέρασε κατά πολύ σε δημοτικότητα την roadster, εξελίχθηκε σε «φονιά υπεραυτοκινήτων» με την μορφή της τελευταίας ZR1 και αυτονομήθηκε, καθώς εδώ και μερικά χρόνια το μοντέλο πλασάρεται ως «Corvette», δίχως να το προϋπαντίζει η επωνυμία του Louis Chevrolet.
Δείτε ακόμα: Απίθανο video με Corvette 1.060 ίππων να μην ισιώνει πουθενά
Η συγκεκριμένη Corvette, ωστόσο, δεν είναι έτοιμη να αποχωριστεί το παρελθόν. Για την ακρίβεια κάνει ό,τι μπορεί για να αναβιώσει την αυθεντική, υιοθετώντας τους μονούς προβολείς και την χρωμιωμένη μάσκα μπροστά, αλλά και τα χαρακτηριστικά fins στο ύψος των πίσω φωτιστικών σωμάτων (σήμα-κατατεθέν της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας των δεκαετιών του 50 και 60). Η Corvette Z06 1953 Commemorative Edition by AAT, όπως είναι η πλήρης ονομασία, ουσιαστικά αποτελεί φόρο τιμής στην αυθεντική «Κορβέτα», αλλά με τα «προσόντα» και την δυναμική της κορυφαίας έκδοσης της 5ης γενιάς.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται νέα…παλιά Porsche με κινητήρα από F1!
Eκεί που η ‘Vette του 1953 είχε έναν 6κύλινδρο σε σειρά 3.9 λίτρων και 150 ίππων, η C5 Z06 του 2001 διαθέτει έναν V8 5.7 λίτρων και απόδοσης 390 ίππων. Ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, όπου hot hatches έχουν φτάσει σε σημείο να απειλούν υπεραυτοκίνητα, τα 4,3 δλ. που απαιτούνται για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι πολύ καλός αριθμός. Το ίδιο ισχύει και για τα 275 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Οπότε ο τυχερός αγοραστής, καθότι το αυτοκίνητο πωλείται, θα χαρεί τον συνδυασμό ρετρό οπτικής και εντυπωσιακών επιδόσεων.