Η απόφαση της Renault να μεταμορφώσει το Megane στο ηλεκτρικό SUV E-Tech, δεν βρήκε πολλούς υποστηρικτές η αλήθεια είναι. Ευτυχώς, όμως, που η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ξεχνά μερικά πράγματα από την πλούσια ιστορία της, όπως τα θρυλικά hot hatches της. Σε περίοπτη θέση το Clio Williams, που εμφανίστηκε το 1993 για να γιορτάσει τα πρωταθλήματα των Γάλλων στη Formula 1, ως προμηθευτές κινητήρων της ομώνυμης βρετανικής ομάδας.
Κάτω από το καπό του, το Clio Williams διέθετε έναν ατμοσφαιρικό 2λιτρο κινητήρα 4 κυλίνδρων, που απέδιδε 150 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 175 Nm ροπή στις 4.500 σ.α.λ. Επίσης, η Renault είχε αναβαθμίσει το σύστημα της ανάρτησης, κάνοντάς το πιο αντιδραστικό, ακριβές και απολαυστικό. Και προκειμένου να το τιμήσει, ο Γάλλος κατασκευαστής παρουσίασε ένα ειδικό Megane E-Tech, εμπνευσμένο από το Clio Williams, με τα αποκαλυπτήρια να λαμβάνουν χώρα σε εκδήλωση του JASP (λογισμικό στατιστικής ανάλυσης), στη Μαδρίτη.
Το Clio ξεχωρίζει ακόμα από τη σκούρα μπλε απόχρωση και τους αντιθετικούς χρυσαφί τροχούς. Το Megane E-Tech από τη μεριά του, διατηρεί τον ίδιο εξωτερικό χρωματισμό και έχει εμπλουτιστεί με μερικά «χρυσά» εξαρτήματα, που εντοπίζονται κυρίως στην εμπρός μάσκα και στα πλευρικά μαρσπιέ. Ναι μεν δεν διαθέτει τους ίδιους τροχούς σε απόχρωση, αλλά η Renault περνάει το μήνυμα.
Βέβαια, πέραν του εμβλήματος της μάρκας, λίγα είναι τα κοινά σημεία των δύο αυτοκινήτων, αφού το Megane E-Tech χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα CMF-EV του Nissan Ariya, έχοντας ισχύ που κυμαίνεται στους 129-215 ίππους. Η Renault σημειώνει πως η μπαταρία, χωρητικότητας 40 kWh, αρκεί για 299 χιλιόμετρα βάση κύκλου WLTP, με την αυτονομία του πακέτου των 60 kWh να αυξάνεται στα 470 χιλιόμετρα.