Ο πρόγονος του πρώτου σε πωλήσεις μοντέλου της Renault, του Clio, δεν ήταν άλλο από το πολύ δημοφιλές Renault 5, το οποίο έγραψε και αυτό τη δική του ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης. Το πρώτης γενιάς «5άρι» παρουσιάστηκε το 1972, ενώ το δεύτερης και τελευταίας γενιάς κατασκευάστηκε από το 1984 έως το 1996. Σήμερα, τα μοντέλα που κρατούν πολύ ψηλά την αξία τους, εφόσον είναι καλοδιατηρημένα, είναι τα θρυλικά 5 Turbo και 5 GT Turbo.
Δείτε ακόμα: Τέρμα γκάζι με Renault 5 Alpine Turbo (+video)
Βέβαια, υπάρχουν και κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως είναι το εικονιζόμενο Renault 5, χωρίς να είναι Turbo, αλλά μια απλή έκδοση. Όμως έχει κρατήσει ψηλά την τιμή του, αφού πρόκειται για το πιο καλοδιατηρημένο και με λιγότερα χιλιόμετρα «5άρι» που υπάρχει στην αγορά.
Συγκεκριμένα, είναι ταξινομημένο το 1993, ωστόσο από τότε μέχρι σήμερα μοιάζει λες και έχει διατηρηθεί στον πάγο. Το κοντέρ του έχει γράψει μόνο 36.646 χιλιόμετρα, όσα δηλαδή διανύει υπό κανονικές συνθήκες ένα αυτοκίνητο σε δύο με τρία χρόνια. Το σχεδόν τριών δεκαετιών αυτό Renault 5 διαθέτει τον 1.400άρη κινητήρα με τους 60 ίππους και τα 100 Nm ροπής, επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,0 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 158 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Renault 5 GT Turbo «δικάζει» CLA 45 (+video)
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, αυτό το Renault 5 αγοράστηκε καινούργιο στην Ολλανδία και είναι εντελώς εργοστασιακό, χωρίς κανένα after market αξεσουάρ πάνω του. Επίσης, έχει το αυθεντικό του χρώμα, ενώ τόσο το αμάξωμα, όσο και το εσωτερικό του βρίσκονται είναι άριστα διατηρημένα, παρά τα 27 χρόνια του. Όσο για την τιμή του, ζητείται από την ERclassics το ποσό των 9.950 ευρώ.