Το Mercedes-AMG One εξελίχθηκε για δυο σκοπούς: να μεταλαμπαδεύσει την τεχνολογική σοφία της Formula 1 στα αυτοκίνητα παραγωγής, και να κάνει ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Και στα δύο, παίρνει εξαιρετικό βαθμό. Πιο πρόσφατος έλεγχος προόδου, η Μόντσα.
Το γερμανικό hypercar επισκέφτηκε τον «ναό της ταχύτητας» και μετά το Nurburgring, προσέθεσε άλλο ένα ιστορικό παράσημο στην καριέρα του. Με τον Maro Engel στο τιμόνι και απολύτως εργοστασιακή μορφή, το One ολοκλήρωσε τα 5,8 χλμ. της διαδρομής σε 1.43.9. Χρόνος που εξαΰλωσε το προηγούμενο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής κατά σχεδόν 12 δλ. (1.55.3 από την Porsche 992 GT3 RS)! Ενδεικτικό της εξωπραγματικής ταχύτητας του «Ενός» είναι το γεγονός πως η επίδοση αυτή ξεπερνά πολλά αγωνιστικά, που έχουν σημειώσει pole position και ταχύτερους γύρους στην ιταλική πίστα.
Θυμίζουμε πως το «Ένα» διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, κεραμικά φρένα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και 1.063 ίππους, που πηγάζουν από τον 1.600άρη V6 twinturbo (κόφτης στις 11.000 σ.α.λ.) και τους 4 ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας στο One να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,9 δλ. και στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ., με την τελική στα 352 χλμ./ώρα. Πέρα από τον κινητήρα προέλευση Formula 1 έχει και το σύστημα DRS, που μειώνει την κλίση της αεροτομής στην ευθεία και αυξάνει την ταχύτητα. Μιλώντας για F1 και συγγένειες με το One, το απόλυτο ρεκόρ πίστας ανήκει στη Mercedes-AMG F1 W11 EQ Performance του Lewis Hamilton, με 1.18.89 από το 2020.