Ιστορία έγραψε η Porsche σήμερα το πρωί, καθώς η 919 Hybrid Evo με τον Timo Bernhard στο τιμόνι, κατάφερε να καταρρίψει ένα ρεκόρ που «στοίχειωνε» την θρυλική πίστα του Nurburgring επί 35 συναπτά έτη.
Δείτε ακόμα: H ΤechArt «τονώνει» την Porsche 911 Turbo S
Το αγωνιστικό πρωτότυπο αποτελεί ουσιαστικά την εξέλιξη του αυτοκινήτου που κέρδισε 3 σερί χρονιές τον 24ωρο αγώνα του Le Mans (2015, 2016, 2017), απαλλαγμένο από τους αεροδυναμικούς και μηχανικούς περιορισμούς των κανονισμών της LMP1 κατηγορίας. Με πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη, αλλά και ισχύ, η 919 Hybrid Evo «εξαΰλωσε» το ρεκόρ που κατείχε η Porsche 956C (το αυτοκίνητο που έπεται της 919 στη φώτο), όταν ο αείμνηστος Stefan Bellof είχε καλύψει τα 20,8 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 6.11.13.
Διαβάστε επίσης: Πατέρας με LaFerrari και γιος με Porsche 918 Spyder (+video)
Ο Bernhard κατέβασε τον χρόνο σχεδόν κατά ένα ολόκληρο λεπτό, σταματώντας – «σπάζοντας» καλύτερα – το χρονόμετρο στο 5.19.456. Η προσπάθεια του Γερμανού έτυχε της αμέριστης αρωγής των 1.200 ίππων που παράγει η υβριδική μονάδα της 919 Hybrid Evo, αποτελούμενη από έναν υπετροφοδοτούμενο 2.0λιτρο V4 720 ίππων και ένα ηλεκτρικό σύνολο 440 ίππων. Το συνολικό βάρος ανέρχεται μόλις στα 840 κιλά, δίνοντας στην 919 Hybrid Evo καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο ακόμα και από τα μονοθέσια της Formula 1!