Οι καιροί είναι δύσκολοι για αρκετές εταιρείες, μεταξύ αυτών και αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα κάποιες που ξεκίνησαν με καλές προοπτικές, τελικά να μην τα καταφέρνουν. Πιο γνωστό πρόσφατο φετινό κλείσιμο ξανά είναι αυτό της Datsun, ύστερα από το επαναλανσάρισμά της το 2013. Ωστόσο μία ακόμα εταιρεία λιγότερο γνωστή δεν άντεξε τις οικονομικές δυσκολίες και τις γενικότερες συγκυρίες.
Πρόκειται για τη γερμανική μάρκα Borgward η οποία ιδρύθηκε το 1929, έκλεισε το 1961 και επέστρεψε το 2015 στην ενεργό δράση με ένα μεγάλο νέο SUV, το Borgward BX7. Η επίσημη επανείσοδός της έγινε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2015, όχι όμως με τη βοήθεια κάποιας γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά από την κινεζική εταιρία Beiqi Foton Motor, παρακλάδι της BAIC. Τότε οι κινέζοι πίστευαν ότι με αυτό το πολλά υποσχόμενο προϊόν θα μπορούσαν να διεισδύσουν στην Ευρώπη, λόγω της Γερμανικής premium καταγωγής του.
Παρόλο που το Borgward BX7 παρουσιάστηκε στη Γερμανία και είχε Ευρωπαϊκό «αέρα» οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 2016 στην Κίνα. Το 2018 λανσαρίστηκε στη Γερμανία, ενώ η εταιρεία άρχισε να επεκτείνεται και σε άλλες χώρες, όπως στη Ρωσία, Ινδία, Βραζιλία και Μεξικό. Ενώ φαίνονταν ότι θα πήγαιναν καλά τα πράγματα και το 2020 η Borgward στόχευε στις 800.000 πωλήσεις, το 2019 υπήρξε ένα μεγάλο εμπόδιο.
Η Beiqi Foton Motor πούλησε το 67% των μετοχών της στην κινεζική εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων Ucar. Αρχικά πωλήθηκαν 54.000 αυτοκίνητα μόνο στην Κίνα, όμως η Ucar δεν είναι τις απαραίτητες γνώσεις για να επεκτείνει την Borgward, ενώ ο συνιδιοκτήτης της Ucar έκανε οικονομικές παρατυπίες. Τη χαριστική βολή έδωσε η πανδημία του κορωνοϊού και η Borgward πέτυχε μόλις 2.105 πωλήσεις στην Κίνα τον Ιανουάριο και 143 τον Φεβρουάριο. Συνολικά το 2020 πούλησε μόλις 8.740 αυτοκίνητα, πολύ μακριά από τον αρχικό της στόχο για να επιβιώσει. Στη Γερμανία κατάφερε μόλις 100 ταξινομήσεις και παρά την προσπάθεια εύρεσης στρατηγικού επενδυτή ή αγοραστή, τελικά απέτυχε. Έτσι η εταιρία αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση.