H Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio Verde είναι ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Απ’ ό,τι φαίνεται, βέβαια, είναι και από τα πιο «ευαίσθητα».
Ειδικότερα στις Η.Π.Α., τα προβλήματα δίνουν και παίρνουν. Η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι ηλεκτρονικής φύσεως. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το αμερικανικό Car and Driver έδωσε τις 80.000 δολάρια που απαιτούνται για την αγορά της κορυφαίας Giulia, προκειμένου οι συντάκτες να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι πώς είναι η ζωή με την Ιταλίδα των 510 ίππων. Και τα πρώτα «σύννεφα» στην σχέση δεν θέλησαν πάνω από 3.800 χλμ. για να φανούν στον ορίζοντα.
Δείτε ακόμα: Ποια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι… εφιάλτες!
Τότε έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της η ένδειξη του check engine, η οποία έβαλε τον twinturbo 2.9 V6 σε safe mode και την Giulia στο συνεργείο για μια εβδομάδα. Τελικά διαπιστώθηκε πως το πρόβλημα αφορούσε σε μια μικρή διαρροή ψυκτικού υγρού, ελέω χαλαρού σφιγκτήρα.
Ούτε 3.000 χλμ. αργότερα (στις 6.598 για την ακρίβεια) η μπερλίνα ξαναμπήκε στο συνεργείο, επίσης με τον κινητήρα σε safe mode. Αυτή την φορά ήταν η ένδειξη του ηλεκτρονικού γκαζιού που δημιούργησε θέμα, πηγάζοντας από την αντλία καυσίμου η οποία δεν έστελνε την σωστή ποσότητα καυσίμου.
Στις 16.000 χλμ. ήρθε η ώρα του πρώτου προγραμματισμένου σέρβις. Από το προηγούμενο συμβάν μέχρι και αυτό το σημείο, όλα έβαιναν απροβλημάτιστα. Με το που μπήκε στο εξουσιοδοτημένο, όμως, αντί να βγει την επόμενη μέρα τελικά έμεινε μέσα 1 μήνα! Κι αυτό γιατί οι μηχανικοί εντόπισαν ήχους από το πίσω διαφορικό, αποφασίζοντας να το αντικαταστήσουν. Ανταλλακτικό στις Η.Π.Α. όμως δεν υπήρχε, οπότε έπρεπε να περιμένουν 30 μέρες.
Σχεδόν 14.000 χλμ. πέρασαν χωρίς το παραμικρό, όμως στις 29.750 άναψε η ένδειξη της στάθμης λαδιού. Αφού έλεγξαν τα τεκταινόμενα στο λάδι, πρόβλημα δεν υπήρχε. Οπότε πάλι συνεργείο και αντικατάσταση του αντίστοιχου αισθητήρα. Ενέργεια που επαναλήφθηκε λίγο πριν τις 50.000 χλμ. (49.889), ενώ στο ενδιάμεσο (38.098 χλμ.) έκανε την επανεμφάνισή της η ένδειξη του ηλεκτρονικού γκαζιού. Στην προκειμένη επέμβαση τεχνικού δεν χρειάστηκε, καθώς έσβησε μόνη της.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Giulia 2.0 λτ. 280 hp Veloce Q4
Το ίδιο συνέβη και για την εσφαλμένη ένδειξη της πίσω ανοιχτής πόρτας, έπειτα από πλύσιμο. Το οποίο πλύσιμο (άγνωστο αν ήταν στο χέρι ή το πλυντήριο) αποδείχθηκε «Γολγοθάς» για την Giulia QV, καθώς σταμάτησαν να λειτουργούν τα φλας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα οπισθοπορείας! Τα προβλήματα, ωστόσο, δεν χρειάστηκαν τεχνική παρέμβαση, καθώς μετά από 2-3 «σβήσε-άναψε» επανήλθαν όλα στο φυσιολογικό.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει διανύσει πάνω από 56.000 χλμ. και πέρα από τους ανωτέρω ηλεκτρονικά, δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Οι ίδιοι οι συντάκτες αναφέρουν πως η κορυφαία Giulia είναι το «καλύτερο και πιο συναρπαστικό σεντάν της αγοράς», ενώ όλες οι επισκευές καλύφθηκαν από την εγγύηση.