Την τελευταία πενταετία οι τρίθυρες εκδόσεις σουπερμίνι και μικρομεσαίων έχουν σχεδόν εξαλειφθεί. Οι άλλοτε σπορ και νεανικές επιλογές πλέον χαίρουν ελάχιστης εμπορικής ανταπόκρισης, ελέω κατακόρυφης αύξησης στο δυναμισμό και το ντιζάιν των πεντάθυρων. Το Ford Fiesta παραμένει ένας από τους τελευταίους «φρουρούς» των 3 θυρών, αλλά σύντομα θα αφήσει και αυτό το πόστο του.
Το «Μπλε Οβάλ» θα αποσύρει από τους τιμοκαταλόγους τα Fiesta 3d το καλοκαίρι, με σκοπό «την απλοποίηση της γκάμας και της προσαρμογής στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Βάσει αυτών τα αμαξώματα και οι εκδόσεις που δεν έχουν ζήτηση, θα καταργούνται». Ακριβής αναφορά με το ποιες εκδόσεις κινδυνεύουν, πέρα από την τρίθυρη, δεν υπάρχει ακόμα. Σύμφωνα με το Automotive News πάντως, στη Μεγάλη Βρετανία οι αντιπροσωπείες της Ford έχουν ήδη σταματήσει να δέχονται παραγγελίες για «εκδόσεις με πολλά έξτρα και εκείνες με 3 πόρτες, περιλαμβανομένου του Fiesta ST». Ακούγοντας «πολλά έξτρα», το μυαλό πάει στο Fiesta Vignale. Προς το παρόν, όμως, επίσημη επιβεβαίωση έχουμε μόνο για τα τρίθυρα.
Κανένας κίνδυνος δεν υπάρχει για το πεντάθυρο Fiesta ST, ωστόσο ενδέχεται να ετοιμάζονται ριζικές αλλαγές για το σύνολο του γερμανικού σουπερμίνι. Πριν λίγους μήνες ανανεώθηκε η σημερινή, 7η γενιά του μακροβιότερου Ford στην Ευρώπη (η Mustang δεν διατίθεντο πάντα επίσημα), με ένα ήπιας μορφής facelift. Οι πωλήσεις δεν είναι οι αναμενόμενες καθώς στο πρώτο δίμηνο του ’22 πουλήθηκαν 7.608 κομμάτια, εν αντιθέσει με τις 19.844 μονάδες του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Τα προβλήματα στην παραγωγή (βλέπε έλλειψη μικροτσίπ) σίγουρα έχουν παίξει το ρόλο τους, αλλά η Ford κάνει σκέψεις σχετικά με τον προσανατολισμό του επόμενου και αποκλειστικά πεντάθυρου Fiesta. Προς τιμήν του τρίθυρου και της ίδιας, της Ford, πάντως, άντεξε περισσότερο από όλους τους αντιπάλους και έμεινε στην αγορά για 46 ολόκληρα χρόνια.