Η 31η Μαΐου σηματοδοτεί την έλευση της νέας ναυαρχίδας του Μαρανέλο, με την Ferrari να υποστηρίζει υπερήφανη πως η απόδοση θα φτάνει τους 1.000 ίππους και θα είναι αποτέλεσμα υβριδικής συνέργειας.
Δείτε ακόμα: Πως μια Ferrari 488 για σκραπ έγινε καινούρια! (+video)
Η F173, όπως είναι ο εσωτερικός κωδικός του μοντέλου, θα διαδεχτεί την LaFerrari και θα τοποθετηθεί όχι μόνο στην κορυφή της σημερινής γκάμας, αλλά στην αντίστοιχη της ιπποδύναμης για την Ιστορία των «Cavallino Rampante» παραγωγής. Οι τεχνικές λεπτομέρειες διατηρούνται ως επτασφράγιστο μυστικό, ωστόσο το πιθανότερο σενάριο θέλει τον twinturbo 3.9 V8 της F8 Tributo να συνδυάζεται με ηλεκτρικό -ή και περισσότερα από ένα- μοτέρ.
Διαβάστε επίσης: LaFerrari σε καταστάσεις…WRC! (+video)
Όπως δήλωσε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου: «Θα είναι μια υβριδική ναυαρχίδα με επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και αληθινή ομορφιά». Εμείς να θυμίσουμε πως η προηγούμενη υβριδική ναυαρχίδα, η LaFerrari δηλαδή, θέλει 2,8 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα, 6,9 δλ. για τα πρώτα 200 χλμ./ώρα, 15 για τα 300 και δεν σταματά να σκίζει τον αέρα πριν τα 350 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με 963 ίππους από τον ατμοσφαιρικό V12 των 6.3 λίτρων και τον συνδυασμό του με σύστημα KERS. Δεδομένου ότι η διάδοχος θα διαθέτει σχεδόν 40 ίππους παραπάνω και σίγουρα περισσότερα από τα 900 Nm της ροπής, θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα πιο καταιγιστικές επιδόσεις. Δυο εβδομάδες υπομονή ακόμα.