Σε σύντομο χρονικό διάστημα έπειτα από το επίσημο λανσάρισμα του νέου SUV μοντέλου της Ford, Puma, ήδη ετοιμάζεται η κορυφαία έκδοση της γκάμας που θα φέρει τον κωδικό ST.
Το Ford Puma ST αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020 και κατά πάσα πιθανότητα θα κινείται από τον 1.5 EcoBoost κινητήρα που φοράει και το Fiesta ST σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου Ford Puma στην Ελλάδα
Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ταιριάζει γάντι στον σπορ χαρακτήρα που αναμένεται να έχει η ST έκδοση του Puma, όπου ο 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής, νούμερα που θα προσφέρουν στο εντυπωσιακό compact SUV πολύ καλές επιδόσεις. Αυτές θα είναι σημαντικά βελτιωμένες συγκριτικά με τις «απλές» εκδόσεις του Puma, αλλά λίγο πίσω από εκείνες του Fiesta κι αυτό λόγω του μεγαλύτερου βάρους. Σύμφωνα με την Ford, το Puma αναμένεται να είναι ασυναγώνιστο στις στροφές, χάρη στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και στο σύστημα Torque Vectoring το οποίο θα φροντίζει για την κατανομή της ροπής ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση, με το set up να ολοκληρώνεται από τη νέα ανάρτηση με σπορ αμορτισέρ.
Διαβάστε επίσης: Ford Puma RS με πολύ άγριες διαθέσεις
Να θυμίσουμε πως το νέο Ford Puma εφοδιάζεται με την τεχνολογία EcoBoost Hybrid με τον 1.0 EcoBoost, με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11,5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, θα προσφέρει εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. και κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (με τους 125 ίππους). Μία diesel έκδοση και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα πλαισιώσουν τη γκάμα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου. Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid του νέου Puma διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα.