Η Porsche οδεύει ολοταχώς στον πλήρη εξηλεκτρισμό των περισσότερων μοντέλων της, περιλαμβανομένων των νέων Boxster και Cayman. Πριν μπουν στην πρίζα τα κεντρομήχανα sportscars ωστόσο, την αρχή θα κάνει η Macan. Σύμφωνα με το Τσουφενχάουζεν μάλιστα, δίχως να χάσει τίποτα από τον χαρακτήρα της σημερινής.
Οι Γερμανοί ανακοίνωσαν τα πρώτα τεχνικά στοιχεία για την επερχόμενη Macan EV, η οποία θα εξοπλίζεται με μπαταρία 100 kWh στην κορυφαία της έκδοση και αρχιτεκτονική 800 Volt, μέγιστης ισχύος φόρτισης της τάξης των 270 kW. Η Porsche προς το παρόν δεν ανακοινώνει χρόνους φόρτισης, αυτονομία ή ισχύ, περιοριζόμενη σε αναφορές περί μονοκινητήριων και δικινητήριων παράγωγων, με το ισχυρότερο όλων να ξεπερνά τα 949 Nm σε ροπή. Την ίδια ώρα βλέπουμε το high tech εσωτερικό, που φιλοξενεί τρεις οθόνες (ψηφιακός πίνακας οργάνων, infotainment και μία ακόμη για το συνοδηγό), μαθαίνοντας πως η 100άρα μπαταρία δεν θα ζυγίζει πάνω από 544 κιλά, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στην περιοχή των 2 τόνων.
Μια προσπάθεια που, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Porsche, γίνεται πρωτίστως για τη διασφάλιση των σωστών δυναμικών χαρακτηριστικών. Η Macan EV περιγράφεται ως «πραγματική Porsche», συνοδευόμενη από εντυπωσιακά ενσταντανέ κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, με τον πίσω άξονα «αυτονομημένο» και τα λάστιχα να γεμίζουν την ατμόσφαιρα καπνούς. Το torgue vectoring θεωρείται δεδομένο, όπως και ο ηλεκτρονικός έλεγχος της ανάρτησης, ενώ στην κορυφαία Turbo θα προσφέρονται και κεραμικά δισκόφρενα. Κυριότερα, όμως, πέρα από τις επιδόσεις στην ευθεία (που αναμφίβολα θα είναι εντυπωσιακές), η δεύτερη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά Macan θα συμπεριφέρεται σαν γνήσια συγγενής της 911 στις στροφές.
Δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για την πλήρη αποκάλυψη αυτοκινήτου και τεχνικών χαρακτηριστικών, καθότι το λανσάρισμα της Macan EV έχει προγραμματιστεί για τους πρώτους μήνες του 2024.