Το νέο, τρίτης γενιάς Kia Ceed, το οποίο γνωρίσαμε από κοντά και οδηγήσαμε τον περασμένο Ιούνιο στην Πορτογαλία, πρόκειται σύντομα να λανσαριστεί στην Ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεσή του στα μέσα Σεπτεμβρίου με πλήρη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων, πανέτοιμο, πιο ανταγωνιστικό και καλύτερο από ποτέ άλλοτε. Στη χώρα μας θα πωλείται και στις εκδόσεις GT και GT Line, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, στον οποίο θα περιλαμβάνεται και πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Kia Ceed (+video)
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Kia Ceed ξεκινά από τον 1.400άρη ατμοσφαιρικό βενζίνης ισχύος 100 ίππων, ενώ πιο πάνω σε απόδοση τοποθετούνται οι turbo βενζίνης 1.0 T-GDi 120 PS και 1.4 T-GDi 140 PS. Στους ντίζελ υπάρχει η επιλογή του 1.6 CRDi με 115 και 136 ίππους προδιαγραφών ρύπων Euro 6d TEMP. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο 1.4 λτ. T-GDi και οι πετρελαίου προσφέρονται και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Αργότερα θα λανσαριστεί νέα έκδοση του 1.0 T-GDi με 100 ίππους και εντός του 2019 το Ceed θα εφοδιάζεται με νέα 48 volt ήπια υβριδική τεχνολογία.
Μεγάλη βαρύτητα έχει δώσει η Kia και στην ασφάλεια του νέου Ceed, καθώς εκτός από τους 7 αερόσακους και το ESP, εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Πρόκειται για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και αποφυγής σύγκρουσης, διατήρησης της λωρίδας, αυτόματης λειτουργίας μεγάλων φώτων, ανίχνευσης τυφλού σημείου, αποφυγής σύγκρουσης κατά την οπισθοπορεία κ.λπ.
Το σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη νέο Kia Ceed, παρόλο που δείχνει πιο μακρύ από το προγενέστερο, έχει ακριβώς το ίδιο μήκος (4.310 χλστ.). Παράλληλα, όπως το αμάξωμα, έτσι και το εσωτερικό του έχει αλλάξει τελείως σχεδιαστικά και διαθέτει πιο κομψή αισθητική, είναι πιο ποιοτικό και πρακτικό. Βελτιωμένοι με την σειρά τους είναι και οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (395 λτ. έναντι 380 λτ.).
Δείτε ακόμη: Kia Stonic με νέα αυτόματα κιβώτια και πρόσθετο εξοπλισμό
Αισθητά βελτιωμένο είναι το νέο Kia Ceed και σε οδική συμπεριφορά, χάρη στις νέες ρυθμίσεις των ανεξάρτητων σε όλους τους τροχούς αναρτήσεων και της εκτενέστερης χρήσης ατσαλιού υψηλής αντοχής. Έτσι επιτεύχθηκε αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 30%, μείωση του βάρους κατά 23 κιλά και βελτίωση της οδηγικής αίσθησης.