Η Δρ. Helen Czerski, με τη βοήθεια μιας θερμικής κάμερας κατέγραψε τα ποσά θερμότητας που παράγει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και τα συνέκρινε με αυτά ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η διαφορά στην θερμότητα που εκπέμπει κάθε διαφορετικός τύπος αυτοκινήτου σαφέστατα δεν είναι αντιληπτή με γυμνό οφθαλμό, παρά μόνο με τη θερμική κάμερα, με τις διαφορές να είναι χαοτικές.
Δείτε ακόμα: e-bonus έως 4.000 ευρώ για τα ηλεκτρικά VW
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν και εδραιώνουν για τα καλά τη θέση τους στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα, μιας και συνδυάζουν απόδοση και οικονομία, όντας παράλληλα και φιλικά προς το περιβάλλον, μιας και δεν εκπέμπουν καθόλου ρύπους. Αυτό που θέλησε να αποτυπώσει στο ρεπορτάζ της η Δρ. Czerski, είναι πως οι θερμικές απώλειες που προκύπτουν από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι εξαιρετικά μεγάλες, ακόμα κι αν δεν μπούμε σε διαδικασίες σύγκρισης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Στο βίντεο που θα δείτε, όπου η θερμότητα είναι αυξημένη, η περιοχή είναι αρκετά φωτεινή κι όπου όχι, είναι σκούρα. Στη διαδικασία σύγκρισης μπήκαν ένα Nissan Leaf κι ένα παλιότερο Ford Focus.
Διαβάστε επίσης: 10 Μύθοι και Αλήθειες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Μερικές από τις εστίες θερμότητας στο ηλεκτρικό μοντέλο, εντοπίζονται στο πάτωμα, εκεί όπου βρίσκονται και οι μπαταρίες, ενώ μερικά θερμά σημεία εντοπίζονται στα φρένα και στα ελαστικά, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο θερμά, όσο ο κινητήρας του Focus!
Δείτε το βίντεο το οποίο είναι εξαιρετικά διαφωτιστικό!