Τα Koenigsegg είναι σπάνια αυτοκίνητα, από τις απλές -όσο μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι- εκδόσεις τους. Φανταστείτε τι χαμό στις τάξεις των συλλεκτών προκαλεί η ύπαρξη ενός μοντέλου, που κατασκευάστηκε μόλις σε 3 μονάδες! Αυτό είναι το CCXR Trevita.
To Trevita είναι ειδική έκδοση…ειδικής έκδοσης, καθότι βασίζεται στο CCXR Edition. Η ονομασία μεταφράζεται ως «τρία λευκά» και αναφέρεται στο χρώμα των ανθρακονημάτων επί του αμαξώματος, που είναι βαμμένα σε ένα ιριδίζον λευκό χρώμα με ασημί βάση και μέσω της μεθόδου Koenigsegg Proprietary Diamond Weave. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα CCXR με βαμμένο ανθρακόνημα σε φινίρισμα διαμαντιού (η εμφάνιση, δεν έχει αληθινά διαμάντια) και κάποια άλλα στοιχεία εξοπλισμού, ίσα να το καταστήσουν ακόμα πιο ειδικό και να στείλουν την τιμή του στα ουράνια. Καινούργιο κόστιζε 4,8 εκατομμύρια δολάρια. Μεταχειρισμένο; Όσο ζητήσει κανείς. Ο Floyd Mayweather, για παράδειγμα, το πούλησε για 2,6 εκατομμύρια. Υπάρχει πάντα και η εναλλακτική του leasing.
Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το σέρβις της Pagani Huayra;
Η iLusso από την Καλιφόρνια έχει στην κατοχή της ένα από τα τρία Trevita και, εκτός της πώλησης, προσφέρει την εναλλακτική της μακροχρόνιας μίσθωσης. Καταβάλλετε 650.000 δολάρια προκαταβολή και μετά, 24.000 δολάρια το μήνα. Συγκριτικά με την Bugatti Chiron Sport, ας πούμε, το ποσό φαντάζει προνομιακό. Με τη διαφορά ότι εδώ δεν μιλάμε για 2 ή 3 χρόνια, αλλά για 5! Προκειμένου να βάλετε χέρι στους 1.018 ίππους και τα 1.080 Nm του twinturbo 4.8 V8, θα πρέπει να πληρώνετε 24.000 δολάρια (20.562 ευρώ) κάθε μήνα για 5 χρόνια, συν τα 650 χιλιάρικα (556.897 ευρώ) «καπάρο». Συνολικά, το κόστος της μίσθωσης διαμορφώνεται στα 2,09 εκατ. δολάρια (1,44 εκατ. το μίσθωμα και 650.000 η εγγύηση), χωρίς να αποσαφηνίζεται αν μετά μπορεί να γίνει αγορά του αυτοκινήτου!
Διαβάστε επίσης: Πόσο κοστίζει το leasing της Bugatti Chiron;
Δείτε ακόμα: Πόσα εκατομμύρια κάνει ένα Koenigsegg One:1;
Μπορεί να είναι αυτοκίνητο 10ετίας, όμως το CCXR Trevita μπορεί άνετα να κοντράρει την κατά πολύ νεότερη Chiron Sport. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,9 δλ., αφού βρουν πρόσφυση οι πίσω τροχοί το κοντέρ δείχνει 200 χλμ.ώρα μετά από 8,8 δλ. και η τελική ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά, με ένα 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο.