Το Tesla Cybertruck αναμφίβολα τάραξε για τα καλά τα νερά των pick up με τον ανατρεπτικό του σχεδιασμό, ενώ τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και οι δυνατότητές του εξιτάρουν ακόμη και τον πιο ορκισμένο petrolhead που ποτέ δε θα ήθελε να κοιτάξει… πρίζα. Μια από τις πολλές ικανότητες που διαφημίζει η Tesla είναι η αυτονομία που ανακοινώνεται. Τα 800 χλμ. αποτελούν ένα εντυπωσιακό νούμερο ακόμη και για κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, πόσο μάλλον για ηλεκτρικό αυτού του μεγέθους. Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Διότι έχουν αρχίσει και κυκλοφορούν ψίθυροι και επικριτικά σχόλια ακόμη και από θαυμαστές, υποστηρίζοντας ότι η αυτονομία δε μπορεί να φτάσει τα 800 χλμ. ακόμη και με τη χρήση του power bank 350 κιλών της ίδιας της Tesla.
Αφήνοντας προς στιγμήν αυτό το range extender και εστιάζοντας στην αυτονομία του ίδιου οχήματος -που κατά την Tesla μπορεί να σύρει έως 4.990 κιλά- ένας από τους ιδιοκτήτες ανακάλυψε πως ακόμη και πολύ μικρότερο φορτίο μπορεί να μειώσει δραματικά τη αυτονομία. Έτσι λοιπόν διοργανώθηκε ένα πείραμα από τον Ben με την εταιρεία VOYAGEATX και το αντίστοιχο κανάλι στο Υou Τube. Το Cybertruck κλήθηκε να μεταφέρει ένα μικρότερο αδερφάκι του, το ιδιαίτερα επιτυχημένο Tesla Model Y που φορτώθηκε πάνω σε ένα τρέιλερ με συνολικό βάρος περί τους 3 τόνους. Μ’ αυτά και μ’ αυτά τo Cybertruck δεν μπόρεσε να φτάσει την αυτονομία που ορίζει το εργοστάσιο, αν και η μέγιστη ταχύτητα δεν ξεπέρασε ποτέ τα 105 χλμ./ώρα.
Σίγουρα μια τέτοια «άσκηση» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ακραία, ούτε θα μαλώσουμε τον ιδιοκτήτη που δεν έκλεισε το σκέπαστρο της καρότσας για να βλέπει καλύτερα προς τα πίσω. Σίγουρα μια τέτοια απόφαση επιβάρυνε την αεροδυναμική αλλά και πάλι οι 83 kWh κατανάλωση για 177 χλμ. δεν είναι καθόλου κολακευτικό νούμερο. Αν τα βάλουμε κάτω θα δούμε πως οι 123 kWh της συνολικής χωρητικότητας του Tesla θα μας πάνε 262 χλμ. μακριά. Μάλιστα οι επιμέρους μετρήσεις ήταν ακόμη πιο επιβαρυντικές, με καταναλώσεις της τάξης των 37 kWh για 88,5 χλμ. ή και περισσότερες.
Ένας άλλος ιδιοκτήτης ο Dennis Wang ξεκίνησε με ένα φίλο του για ένα μεγάλο ταξίδι μήκους 2.156 χλμ. από το Όστιν του Τέξας στο εθνικό πάρκο Joshua Tree της Καλιφόρνια. Εδώ η «άσκηση» δεν περιλάμβανε τρέιλερ ωστόσο χρειάστηκε να σταματήσουν 12 φορές για φόρτιση -κάθε 180 χλμ.- και έτσι κάλυψαν την απόσταση σε 27 ώρες, σταματώντας για φορτίσεις επιπέδου20-80%. Επίσης, ο Dennis ανέφερε κάποια μικρά προβλήματα -η κεντρική οθόνη μαύρισε μερικές φορές-, αλλά συνολικά δήλωσε πολύ ικανοποιημένος με την ποιότητα κατασκευής του Tesla Cybertruck.