Στα τέλη του προηγούμενου έτους, η Peugeot παρουσίασε το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της ιστορίας της. Το 508 PSE PHEV αποτελεί το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Peugeot Sport Engineered, όπου η plug-in υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται με κορυφαίες επιδόσεις και την ανάλογη εμφάνιση.
Εξωτερικά, το πιο άγριο λιοντάρι της Peugeot ξεχωρίζει από τους νέους και πιο σπορ προφυλακτήρες, τη μαύρη μάσκα και καθρέπτες, το σπόιλερ εμπρός, τις ποδιές στα μαρσπιέ, τον διαχύτη πίσω με τις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και τις 20άρες ζάντες, σε σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, διαστάσεων 245/35.
Στο εσωτερικό, το Peugeot i-Cockpit ξεχωρίζει και εδώ χάρη στο τιμόνι μικρής διαμέτρου με τους τρείς όνυχες Kryptonite, τις ειδικές λεπτομέρειες της Peugeot Sport Engineered, και μία 100% ψηφιακή οθόνη Head Up Display. Οι γραφικές παραστάσεις του Peugeot i-Cockpit και η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της συγκεκριμένης έκδοσης, για ακόμα περισσότερη αίσθηση μοναδικότητας. Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων τύπου comfort-fit έχουν ξεχωριστή αισθητική χάρη στη μίξη δέρματος, 3D ύφανσης και Alcantara. Η καμπίνα είναι διακοσμημένη σε αποχρώσεις του γκρι Tramontane με εμφανείς ραφές Kryptonite. Το ηχοσύστημα της FOCAL διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το plug-in hybrid σύνολο του κορυφαίου Peugeot αποτελείται από τον 1.600άρη τετρακύλινδρο τούρμπο PureTech των 200 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για τους εμπρός τροχούς και έναν ακόμα 112 ίππων για να δίνει δύναμη στον πίσω άξονα. Συνδυαστικά, το τετρακίνητο 508 PSE διαθέτει 360 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 520 Nm στις 1.650 σ.α.λ. Τη μετάδοση της ισχύος αναλαμβάνει ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας επιδόσεις της τάξης των 5,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα, 24,5 δλ. για το 0-1.000 μέτρα και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με μέση τιμή κατανάλωσης μόλις 2 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 46 γρ./χλμ.
Παράλληλα οι μηχανικοί της Peugeot Sport διαμόρφωσαν έτσι το σασί του 508, ώστε να επιτύχουν κορυφαία ποιότητα άνεσης αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διαθέτουν 3 (Comfort/Hybrid/Sport), χαμηλωμένο αμάξωμα, αυξημένα κατά 24 χλστ. εμπρός και 12 χλστ. πίσω μετατρόχια, δισκόφρενα εμπρός με διάμετρο 380 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες. Για το σύστημα τετρακίνησης και τα προγράμματα οδήγησης, υπάρχουν 5 διαφορετικές επιλογές: Electric, Comfort, Hybrid, Sport και AWD.
Η τιμή του στην αγορά της Γερμανίας, ξεκινά από τις 66.640 ευρώ για το liftback και τις 67.940 ευρώ για το station wagon. Συγκριτικά, η BMW M340i xDrive των 374 ίππων ξεκινά από τις 63.000 ευρώ και είναι σημαντικά ταχύτερη στο 0-100 χλμ./ώρα (4,4 δλ.), αλλά όχι plug-in υβριδική.