Το F-150 είναι γνωστό σε όλο τον πλανήτη, ακόμα και σε χώρες όπου δεν διατίθεται. Το pick up της Ford αποτελεί το μόνιμο best seller του «Μπλε Οβάλ» στις Η.Π.Α., εδώ και 72 ολόκληρα χρόνια (το 1948 έκανε πρεμιέρα η Σειρά F, με το F-3)!
Η 14η γενιά του λαοφιλούς Ford παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες, με τους Αμερικανούς να δηλώνουν πως πρόκειται για την πιο τεχνολογικά προηγμένη στα χρονικά του μοντέλου. Κάτι που ισχύει και για την αεροδυναμική απόδοση, με τη μάσκα να διαθέτει ενεργά πτερύγια (ανοίγουν στις χαμηλές ταχύτητες, κλείνουν στις υψηλές), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και μελετημένη σχεδίαση στην καμπίνα και την καρότσα, για βέλτιστη εκμετάλλευση της ροής του αέρα και μείωση της κατανάλωσης, αλλά και του θορύβου.
Στο εσωτερικό, το φεστιβάλ τεχνολογίας συνεχίζεται. Επίσης για πρώτη φορά σε pick up, είναι στάνταρ σύστημα πολυμέσων -το Ford SYNC4 στην προκειμένη- με δυνατότητες συνδεσιμότητας όπως Apple CarPlay, Android Auto, Waze και Ford+ Alexa. Στη βασική έκδοση, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δυο αναλογικά όργανα (ταχύμετρο, στροφόμετρο) και μια οθόνη 4 ιντσών ανάμεσά τους. Στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη αφής είναι 8 ιντσών. Στις πιο πλούσιες, η οθόνη του infotainment ανεβαίνει στις 12 ίντσες ενώ το καντράν γίνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακό, σε εκτέλεση 8 και 12,3 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το ισχυρότερο αγροτικό στην Ελλάδα;
Ακόμα μια πρωτιά συνιστά το προαιρετικό «Interior Work Surface», που μετατρέπει την κεντρική κονσόλα σε πάγκο εργασίας! H ίδια δυνατότητα, προσφέρεται και στην πόρτα της καρότσας (Tailgate Work Surface).
Τα ηλεκτρονικά συστήματα συνεχίζουν με το πακέτο Ford Co-Pilot360 2.0 (αυτόματο φρενάρισμα, και αναγνώριση πεζών, αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων και μεγάλης σκάλας, ενεργό cruise control και πολλά άλλα), ενώ διατίθεται το Pro Power Onboard, που ουσιαστικά μετατρέπει το αυτοκίνητο σε γεννήτρια ισχύος 2,0 έως 7,2 kWh -αναλόγως κινητήρα- και μπορεί να δώσει ρεύμα σε μέχρι 4 συσκευές ταυτόχρονα, για την εκτέλεση εργασιών.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Nissan Titan 5.6 V8 400 PS;
Από κινητήρες έχουμε τους ατμοσφαιρικούς 3.3 λτ. V6 290 PS και 5.0 λτ. V8 400 PS, τους τούρμπο 2.7 λτ. EcoBoost V6 325 PS και 3.5 λτ. V6 EcoBoost 400 PS, έναν νέο 3λιτρο ντίζελ V6 245 PS και -για πρώτη φορά- έκδοση plug-in υβριδική, που συνδυάζει τον twin-turbo 3.5 V6 PowerBoost Full Hybrid 430 PS. Σε κάθε περίπτωση η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου 10 ταχυτήτων.
Για τις τιμές ακόμα η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμα στοιχεία, όμως κάποιες από αυτές διέρρευσαν μέσω επίσημης μπροσούρας στο F150gen14.com, οπότε έχουμε την τιμολόγηση του νέου F-150. Το βασικό μονοκάμπινο XL 4×2 ξεκινά από τις 28.940 δολάρια (σημερινή ισοτιμία 24.671 ευρώ) και φτάνει μέχρι τις 36.650 (31.244 ευρώ) για το αντίστοιχο με τη διπλή καμπίνα (Supercrew).
Διαβάστε επίσης: Έρχεται στην Ευρώπη το RAM TRX των 702 ίππων
To ακριβότερο που μπορεί να αγοράσει κάποιος είναι το τετρακίνητο, διπλοκάμπινο Limited, που φτάνει τις 74.250 δολάρια (63.299 ευρώ). Από εκεί και πέρα, επικρατεί ένας μικρός χαμός με τα πακέτα εξοπλισμού. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα πάντα, εδώ.