Το G70 ήταν το μοντέλο που έβαλε την Genesis για τα καλά στο παιχνίδι των premium κατασκευαστών, έχοντας το θάρρος (και το θράσος) να τα βάλει ευθέως με την BMW Σειρά 3. Στην πορεία της καριέρας του έφτασε να ντριφτάρει κάτω από φορτηγά, για να έρθει πριν μερικούς μήνες η 2η και πιο δυναμική από ποτέ γενιά του.
Το πολυτελές μεσαίο από την Κορέα, ξεχωρίζει κατευθείαν από τη μάζα χάρις στο νέο προφυλακτήρα και την πολύ επιθετική διαμόρφωση των αεραγωγών, ενώ τα φώτα Quad Lamps – σήμα κατατεθέν των Genesis χαρίζουν μοναδική ταυτότητα στο G70. Στο προφίλ οι αλλαγές είναι λιγότερες και εντοπίζονται στους δυο μικρούς αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, πίσω από τους τροχούς, που εκτός της αισθητικής αναβάθμισης φροντίζουν για την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα.
Πίσω, έχουμε επίσης φανάρια Quad Lamps εμπνευσμένα από τα φτερά στο σήμα της μάρκας, να δίνουν τον τόνο. Ο σχεδιασμός της πόρτας του πορτμπαγκάζ δημιουργεί ένα ανάγλυφο spoiler, το οποίο μαζί με τον διαχύτη (βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος) και τις διπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, ολοκληρώνουν ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της κατηγορίας. Μαζί τους, οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, τα ποιοτικά υλικά και οι δερμάτινες επενδύσεις συνδυάζονται σε premium βαθμό με την ψηφιακότητα, μέσω της στάνταρ οθόνης των 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Κάτω από το καπό, συναντάμε δυο βενζινοκινητήρες: τον τετρακύλινδρο 2.0 Turbo των 252 ίππων και τον 3.3 V6 T-GDI των 370 ίππων, που συνδυάζονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης. Πόσο κοστίζει, τώρα, να αποκτήσεις ένα G70;
Στις Η.Π.Α., το βασικό 2.0T ξεκινά από τις 37.525 δολάρια (31.000 ευρώ). Το σύστημα τετρακίνησης επιβαρύνει τον τραπεζικό λογαριασμό κατά 2.100 δολάρια (39.625 συνολικά, ή 32.746 ευρώ), ενώ για την πλούσια έκδοση Prestige απαιτούνται 43.625 δολάρια (36.051 ευρώ). Για τον 3.3T V6, οι τιμές ξεκινούν από τις 42.100 δολάρια (34.800 ευρώ) για το βασικό πισωκίνητο και φτάνουν μέχρι τις 54.500 (45.000 ευρώ) για την κορυφαία, τετρακίνητη Launch Edition.