Εδώ και 60 χρόνια το Toyota Land Cruiser «οργώνει» τις εκτός δρόμου διαδρομές σε όλο τον κόσμο, αποτελώντας το κατεξοχήν όχημα μετακινήσεων σε εδάφη που εκτείνονται από τα βάθη της Αφρικής μέχρι αυτά της Μέσης Ανατολής. Για να τιμήσει τις υπηρεσίες του ιστορικού της μοντέλου, η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε το επετειακό Heritage Edition.
Οι διαφορές σε σχέση με το απλό Land Cruiser είναι μετρημένες και στοχευμένες. Οι χρυσαφί ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών της BBS είναι το πρώτο που τραβάει το μάτι, με τις μαύρες φάσες στην μάσκα και τα σήματα στις πίσω κολόνες να ακολουθούν. Μάλιστα, η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που συναντούσε κανείς πριν 60 χρόνια στα λογότυπα του πρώτου Land Cruiser.
Δείτε ακόμα: Συλλεκτικό και πανάκριβο Toyota Land Cruiser Sahara
Στο εσωτερικό συνεχίζει το διακριτικό μοτίβο διαφοροποίησης, με την επένδυση piano black στην κεντρική κονσόλα, την πλακέτα παραγωγής και τα ειδικά πατάκια να δίνουν τον απαραίτητο τόνο μοναδικότητας. Ο τετραζωνικός κλιματισμός, με 28 αεραγωγούς (οι περισσότεροι κρυφοί) και το ηχοσύστημα των 14 ηχείων από την JBL, εγγυώνται για την ευχάριστη παραμονή των επιβατών στην καμπίνα.
Το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Safety Sense P είναι στάνταρ, με αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας και ενεργό cruise control μεταξύ άλλων. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα συνεχίζουν στην ανάρτηση και το σύστημα τετρακίνησης, όπου συναντάμε το Kinetic Dynamic Suspension System (ρυθμίζει υδραυλικά τις αντιστρεπτικές) και τα Downhill Assist Control, Hill Start Assist, Crawl Control, Off-Road Turn Assist, όλα προς διευκόλυνση του οδηγού και αύξηση των δυνατοτήτων εκτός δρόμου.
Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε το γνώριμο, σκληροτράχηλο και ανθεκτικό υπόβαθρο που έχει μετατρέψει το ιαπωνικό μοντέλο σε θρύλο. Το πλαίσιο είναι ένα πατροπαράδοτο τύπου σκάλας, όλα τα διαφορικά μπορούν να κλειδώσουν, υπάρχει κιβώτιο υποπολλαπλασιαμού σχέσεων (το γνωστό μας «κοντό») ενώ οι σύγχρονες τάσεις αφορούν το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τον V8 των 5.7 λίτρων, που αποδίδει 381 ίππους και 544 Νm ροπής – αριθμοί που το καθιστούν ως το ισχυρότερο Land Cruiser στην ιστορία του μοντέλου.
Διαβάστε επίσης: Υβριδικό 300+ ίππων το νέο Toyota Land Cruiser
Πόσο κοστίζουν όλα αυτά; Στις Η.Π.Α., το Land Cruiser Heritage Edition κοστολογείται στις 87.845 δολάρια (74.073 ευρώ)! H τιμή αυτή το καθιστά ως το πιο ακριβό Toyota προς πώληση, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο! Είναι χαρακτηριστικό πως το υδρογονοκίνητο Mirai, βρίσκεται κοντά στις 30.000 πίσω (58.850 δολάρια), ενώ ακόμα και η πλουσιότερα εξοπλισμένη Supra σταματά πριν τις 56.000 (59.990), με την βασική έκδοση να τιμάται στις 42.990.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει η νέα Toyota Supra 2.0 λτ. turbo;
Ακόμα και συγκρινόμενο με την γκάμα της Lexus, το επετειακό Land Cruiser είναι ακριβότερο! Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το LS500h ξεκινά από τις 80.010 και το LX570 (κατ’ ουσία το Land Cruiser, σε πιο premium εκτέλεση) από τις 86.480!