Η κορωνίδα των Mercedes-AMG είναι ό,τι ισχυρότερο και ταχύτερο κυκλοφορεί με σήμα το «Αστέρι», μέχρι να λανσαριστεί το Project ONE. Είτε μιλάμε για ευθεία, είτε -πολύ περισσότερο- στις απαιτητικές στροφές μιας πίστας. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου, που η GT Black Series έγινε πρόσφατα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών στην «Πράσινη Κόλαση», ρίχνοντας σχεδόν 1,5 δλ. στη Lamborghini Aventador SVJ.
Το γερμανικό υπεραυτοκίνητο σοκάρει με την εμφάνισή του, που -όπως και το αεροδυναμικό πακέτο- είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική GT3. Το αμάξωμα βρίθει ανθρακονημάτων, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα να είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από το εξωτικό υλικό. Όλα τους είναι ρυθμιζόμενα, με την τεράστια αεροτομή να ελέγχεται και χωρίς τη μεσολάβηση κατσαβιδιού, καθώς προσφέρει ηλεκτρονικό έλεγχο σε 20 διαφορετικές θέσεις (ακόμα περισσότερες χειροκίνητα). Σύμφωνα με τη Mercedes, η παραγωγή κάθετης δύναμης είναι πολύ πάνω από τα 400 κιλά στα 250 χλμ./ώρα, κάτι που σε συνδυασμό με το υπόλοιπο σύνολο μεταφράζονται σε ασύλληπτη ταχύτητα εντός των καμπών και τρομακτική δύναμη φρεναρίσματος. Είναι χαρακτηριστικό πως η Black Series «τραβάει» σταθερά 1,3-1,4 G στις δυνατές καμπές, ενώ στιγμιαία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1,6!
Δείτε ακόμα: «Θερίζει» η Mercedes-AMG GT Black Series (+video)
Μεγάλο μερίδιο στον καταιγισμό ταχύτητας ανήκει στην ενεργή ανάρτηση AMG Ride Control και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, διαστάσεων 285/35/19 εμπρός και 335/30/20 πίσω. Ωστόσο, ο απόλυτος πρωταγωνιστής κρύβεται κάτω από το καπό. Και είναι ανόθευτα ωμός.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει η Alfa Romeo Giulia QV στην Ελλάδα;
Ο 4.0 V8 twinturbo M178 LS2 διαθέτει νέο στρόφαλο, εκκεντροφόρους και πολλαπλή εξαγωγής, ξηρό κάρτερ, διαφορετική σειρά ανάφλεξης (1-8-2-7 4-5-3-6), μεγαλύτερες φτερωτές τούρμπο (έως 1.100 κιλά αέρα/ώρα παρέχουν) και πολλά ακόμα καλούδια, συγκριτικά με το μοτέρ των υπολοίπων GT. Η απόδοση φτάνει τους 730 ίππους στις 6.700-6.900 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 7.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή ανέρχεται στα 800 Nm στις 2.000-6.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,2 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα.
Πάμε και στα καθέκαστα τώρα: πόσο κοστίζουν όλα αυτά στη χώρα μας; Η τιμή της Black Series ξεκινά από το ασύλληπτο ποσό των 534.599,99 ευρώ, από τα οποία τα 244.669 ευρώ είναι φόροι! Σχεδόν τα διπλά κοστίζει συγκριτικά με την GT R στην οποία βασίζεται (272.462 ευρώ). Εξίσου σοκαριστική και η διαφορά με την τιμή στη Γερμανία, όπου η κορυφαία AMG GT ξεκινά από τις 335.240 ευρώ. Όχι ότι ενδιαφέρει όποιον έχει να τα δώσει, αλλά τα 292 γρ.CO2/χλμ. ισοδυναμούν με 1.086,24 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, ενώ η μέση κατανάλωση του κτήνους ορίζεται στα 12,8 λίτρα/100 χλμ.
Δείτε ακόμα: Το «χαράτσι» 91.000 ευρώ στην τιμή της BMW M8