H Alfa Romeo μπορεί να έστειλε πολύ κόσμο για γναθοχειρουργική, όταν παρουσίασε τις Giulia GTA και GTAm, όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε σε ποιο αυτοκίνητο βασίστηκαν. Και πόσο σημαντική ήταν η QV για την αποκατάσταση του πρεστίζ των Μιλανέζων, όταν έκανε την πρώτη της εμφάνιση πριν 6 χρόνια.
Η Quadrifoglio Verde έβαλε ξανά τους Ιταλούς στο παιχνίδι των super sedan, όταν πριν 4 χρόνια πήγε στο Nurburgring και έριξε «στα αυτιά» της BMW M3 F80 . Έκτοτε συγκαταλέγεται στην αφρόκρεμα της κατηγορίας, όμως αυτό δεν σημαίνει πως μια ανανέωση θα πήγαινε χαμένη. Η Alfa Romeo την ανανέωσε το 2020, δίνοντας έμφαση στα συστήματα ασφαλείας (ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) και τις δυνατότητες συνδεσιμότητας. Οι αισθητικές παρεμβάσεις υπήρξαν ελάχιστες, καθώς η «μπογιά» της σαγηνευτικής μπερλίνας όχι απλά περνούσε τότε, αλλά το κάνει με φανταστική άνεση ακόμα και πυρπολεί καρδιές! Τα ελαφρώς διαφοροποιημένα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων και κάποια νέα χρώματα στο αμάξωμα (όπως το Montreal Green) αρκούσαν για το «μακιγιάζ».
Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 8,8 ιντσών και φιλοξενεί γραφικά απεικόνισης λειτουργιών του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, όπως γραφήματα χρησιμοποιούμενης ιπποδύναμης/ροπής, ποσοστό μοιράσματος ροπής του μπλοκέ διαφορικού μεταξύ των πίσω τροχών και παρεμφερή στοιχεία. Ό,τι χρειάζεται ο οδηγός, δηλαδή, για να μπει σε μια πίστα και να «ζωγραφίσει».
Στα καθέκαστα, ο 2.9 V6 twinturbo αποδίδει 510 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ., που καταλήγουν στον πίσω άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και μπορούν να ακουστούν (προαιρετικά) μέσω εξάτμισης από την Akrapovich. Το διαφορικό Torque Vectoring εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και ευελιξία, ενώ η ανάρτηση AlfaLink, η κεντρική μονάδα ελέγχου CDC και το σύστημα DNA PRO -που προσφέρει και το πρόγραμμα RACE- συμπληρώνουν το κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο της Giulia QV, που επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,7 δλ. και φτάνει μέχρι τα 307 χλμ./ώρα! Πόσο στοιχίζουν τώρα όλα αυτά;
Η Quadrifoglio Verde ξεκινάει στη χώρα μας από τις 118.892 ευρώ, με τη μηνιαία δόση να διαμορφώνεται στις 1.799,03 ευρώ και επιτόκιο 7,55%. Οι χαρακτηριστικές 19άρες ζάντες είναι εκ των ων ουκ άνευ, οπότε άλλα 493 ευρώ που χρειάζονται για την τοποθέτησή τους δεν θα ενοχλήσουν κανέναν (στάνταρ οι επίσης 19άρες Tecnico). Το τριπλής στρώσης κόκκινο χρώμα Etna, αντίθετα, κοστίζει 3.448 ευρώ και είναι το φθηνότερο μεταξύ των τριών διαθέσιμων με αυτή τη βαφή (3.776 ευρώ το χρυσαφί Lipari Ocher και το πράσινο Montreal Green). Αλλά αν περισσεύουν σχεδόν 120.000 ευρώ για την αγορά της Giulia QV, οι επιπλέον 3.500+ ευρώ για ένα τόσο ιδιαίτερο χρώμα επίσης θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο λογαριασμό.