Το κορυφαίο μοντέλο της Audi, το A8, από το 1994 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, έως την υπάρχουσα τέταρτη γενιά του ανέκαθεν διακρίνονταν για τα πληθωρικά χαρακτηριστικά του σε κάθε επίπεδο και φυσικά, για τις υψηλές του τιμές. Οι κορυφαίες ανέσεις που παρέχει σε οδηγό και επιβάτες είναι ένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα, γι’ αυτό είναι ιδανικό για μακρινά ταξίδια.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει ένα Audi A3 1.8Τ 20ετίας;
Το εικονιζόμενο Audi A8 4.2 TDI του 2011 φαίνεται ότι έχει διανύσει πάρα πολλές αποστάσεις στις εθνικές οδούς, αφού το οδόμετρό του έχει γράψει 855.489 χλμ., που αντιστοιχούν με 95.000 χλμ. ετησίως. Παρά όμως τα πολλά χιλιόμετρά του, σίγουρα δεν του φαίνονται καθόλου, αφού είναι πολύ καλά διατηρημένο, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Αναμενόμενα όμως η απαξίωση της τιμής του είναι μεγάλη, αφού ο πρώτος κάτοχός του δαπάνησε περίπου 180.000 ευρώ για να το αγοράσει και τώρα πωλείται για 16.499 ευρώ, όσο σχεδόν ένα νέο VW Polo 1.0 TSI 115 PS.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου Audi A3 Sportback στην Ελλάδα
Ο εξοπλισμός του είναι εντυπωσιακός και αγγίζει την υπερβολή, τόσο σε συστήματα ανέσεων, όσο και ασφαλείας. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο πετρελαιοκινητήρας 4.2 V8 TDI, ο οποίος αποδίδει 350 ίππους και πλούσια ροπή 800 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 8άρι tiptronic και την τετρακίνηση quattro, το μεγάλο σεντάν των 5,2 μ. μήκους επιτάχυνε όταν ήταν καινούργιο από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: «Εμφύλιος» μεταξύ των Audi RS (+video)